Internasjonale / engelske navn!

Miiniputt

Glad i forumet
Junilykke2018
Vi venter tvillingjenter, og hadde navnet Hayden klart før vi fikk vite at det var to. Nå er vi veldig lost på hva den andre skal hete, så kom gjerne med noen navn dere syns er fine! :D <3

Vi har tenkt på Melanie og Heather også. Jeg liker godt Melody, men mannen mener ikke det er et navn..

Hjelp!! :p

Hayden og Hailey
Hayden og Charlotte
Hayden og Willow
Hayden og Christie
Hayden og Sienna

Hayden og Evelyn
Hayden og Silvia
Hayden og Olivia
Hayden og Jessica
Hayden og Louise
Hayden og Marie
Hayden og Elenor
Hayden og Vanessa

Hei ☺️ Søskenbarnet mitt i Sverige har en gutt som heter Hayden, kjempefint navn ☺️ Han har en søster som heter Steira ☺️ De navnene passer jo fint samme ☺️ Ellers var da mange fine forslag ovenfor ☺️

Tror Hayden er brukt dobbelt så ofte på gutt som på jente, bare så dere er klar over det. Hvis dere skal bruke det, ville jeg søkt på amerikanske sider (og ikke engelske) etter et matchende navn - tror ikke det er et vanlig engelsk navn.

Hei ☺️ Søskenbarnet mitt i Sverige har en gutt som heter Hayden, kjempefint navn ☺️ Han har en søster som heter Steira ☺️ De navnene passer jo fint samme ☺️ Ellers var da mange fine forslag ovenfor ☺️
Steira? Så spennende navn! Det har jeg aldri hørt før :D skikkelig fint!

Tror Hayden er brukt dobbelt så ofte på gutt som på jente, bare så dere er klar over det. Hvis dere skal bruke det, ville jeg søkt på amerikanske sider (og ikke engelske) etter et matchende navn - tror ikke det er et vanlig engelsk navn.
Hayden er faktisk på navnetoppen som jentenavn, og på vei ned som guttenavn nå. Men ja, fullstendig klar over at det er mange gutter som heter det :) vi bare elsker det navnet, og for oss er det et jentenavn. Navn et skikkelig vanskelig uansett, egentlig :p heldigvis begynner vi å få en liste med navn vi begge liker! Det bare er ingen av navnene som har kommet helt til hjerte enda som det Hayden gjorde.

Lauren er min favoritt :love7 og det syns jeg personlig passer godt sammen med Hayden. Hayden & Lauren :D

Ja [emoji5] tror navnet kommer fra Star Wars, dem har også en gutt til som heter Anakin. Navnene til gutta er ihvertfall inspirert fra filmene.
Anakin er direkte fra star wars (vi ser faktisk på de filmene om dagen, fordi jeg ikke har sett dem :p ), men Hayden har jeg ikke hørt der enda. Nå har jeg noen filmer igjen, så kanskje det kommer :D men Steira var virkelig nydelig :)

Bare hyggelig :happy: Håper du finner ett navn som passer til søsteren sitt :)
Det håper jeg også :) og kjenner jeg er livredd for at de har sett feil og at det er to gutter eller en av hver :p haha! Blir glad uansett, men da får jeg sjokk!!

Vi blir nok å vente til de faktisk kommer ut før de får sine respektive navn. De må jo passe til dem også <3

Back
Topp