Internasjonale / engelske navn!

Anakin er direkte fra star wars (vi ser faktisk på de filmene om dagen, fordi jeg ikke har sett dem :p ), men Hayden har jeg ikke hørt der enda. Nå har jeg noen filmer igjen, så kanskje det kommer :D men Steira var virkelig nydelig :)

Jeg tror Hayden er navnet på skuespilleren som spiller Anakin ☺️

Jeg tror Hayden er navnet på skuespilleren som spiller Anakin ☺️
Aha!! Herlig :) takk for svar på det! Vi har nettopp sett en star wars nå, den 1 (eller 4.? ) der Anakin er liten. Syns det navnet også er så fint! Kanskje det blir Hayden og Anakin om det skulle vise seg å være en av hver :p

Aha!! Herlig :) takk for svar på det! Vi har nettopp sett en star wars nå, den 1 (eller 4.? ) der Anakin er liten. Syns det navnet også er så fint! Kanskje det blir Hayden og Anakin om det skulle vise seg å være en av hver :p

Åja, har faktisk aldri sett star wars jeg [emoji13] men ja, jeg også synes det er skikkelig fine navn [emoji5] Hehe da har du reservenavn i tilfelle [emoji6]

Åja, har faktisk aldri sett star wars jeg [emoji13] men ja, jeg også synes det er skikkelig fine navn [emoji5] Hehe da har du reservenavn i tilfelle [emoji6]
Det hadde ikke jeg heller, men nå har jeg faktisk fått med meg 3 og en halv film enn så lenge :) skal faktisk se alle. Tenkte at jeg må bare få det med meg.

Men ja! Da har jeg heldigvis litt reserve :p

Back
Topp