Skravletråd Januar

Herlighet. Visste ikke om dette. Sender dere masse gode tanker[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Er ikke mange på forumet som vet tror jeg. Bare noen få.
Det har hvert noen hektiske 6 mndr. Mye sykehusdøgn. lite hjemme tid.

Er ikke mange på forumet som vet tror jeg. Bare noen få.
Det har hvert noen hektiske 6 mndr. Mye sykehusdøgn. lite hjemme tid.

Forstår det kjempegodt. Ekstem tøff tid dere går gjennom. Masse lykke til [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Dette skal gå riktig vei ;)

Ibo liker faktisk å rydde for tiden, så tror alt har havnet i riktige esker [emoji85]

L liker å gå tilbake med klær som er bretta, gi pss ting, gi ting til lillesøstra på 5 mnd og slikt. Og vaske gulvet eller tørke opp søl. Men pynten synes hun er så gøy fordi kulene ruller på gulvet at det blir bare lek :p

Psykologen imorgen. Og lege. Spent og se om jeg har stemme nok til å prate med de. Jeg hvisker jo nå for det kommer knapt lyd ut. Og selv da er det spakt og stemmeskifte- lyder [emoji85]

Psykologen imorgen. Og lege. Spent og se om jeg har stemme nok til å prate med de. Jeg hvisker jo nå for det kommer knapt lyd ut. Og selv da er det spakt og stemmeskifte- lyder [emoji85]
Du får få i deg litt te med honning i morgen tidlig.. smøre halsen litt.

Uff da[emoji31] kom deg til legen igjen!
Kan du være gravid?[emoji85]
Er bare 3 eller 4 DPO... så ikke noe baby her nei :( negative EL tester også. De har vært positive i de to andre svangerskapene mine... Blir legen med storebror i morgen hvertfall.

L liker å gå tilbake med klær som er bretta, gi pss ting, gi ting til lillesøstra på 5 mnd og slikt. Og vaske gulvet eller tørke opp søl. Men pynten synes hun er så gøy fordi kulene ruller på gulvet at det blir bare lek :p

Hehe [emoji85]
Ibo knuste en kule, etter det fikk kulene henge i fred [emoji85]

Du får få i deg litt te med honning i morgen tidlig.. smøre halsen litt.

Hater honning :p glemte å kjøpe ingefærrot. Pleier å ta varmt vann med noen skiver ingefær og sitron oppi. Det hjelper. Men får ikke tak i det før etter bhg leveringen. Håper bare mannen står opp og vi alle kjører. Kroppen er jo ødelagt fra før pga svangerskapet, men bar eekstra «dårlig» nå da jeg ble syk etter alle folkene var her i jula.

Hater honning :p glemte å kjøpe ingefærrot. Pleier å ta varmt vann med noen skiver ingefær og sitron oppi. Det hjelper. Men får ikke tak i det før etter bhg leveringen. Håper bare mannen står opp og vi alle kjører. Kroppen er jo ødelagt fra før pga svangerskapet, men bar eekstra «dårlig» nå da jeg ble syk etter alle folkene var her i jula.
ingefær og sitron er gull hvert!
Lett å bli syk i jula.. Er liksom dømt til å skje.

Back
Topp