Ris og kyllingkjøtt og sursøt sausHva spiste du?[emoji2]
Hos deg da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ris og kyllingkjøtt og sursøt sausHva spiste du?[emoji2]
Altså hun hjalp til fordi det var lov å løpe rundt med pynten da [emoji23]
Kylling, ris og sursøt sausHva ble det til middag?
Er ikke mange på forumet som vet tror jeg. Bare noen få.Herlighet. Visste ikke om dette. Sender dere masse gode tanker[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Er ikke mange på forumet som vet tror jeg. Bare noen få.
Det har hvert noen hektiske 6 mndr. Mye sykehusdøgn. lite hjemme tid.
Men di stakl vel ikke av med det og gjemte det? [emoji85]
Ibo liker faktisk å rydde for tiden, så tror alt har havnet i riktige esker [emoji85]
det tror vi på.Forstår det kjempegodt. Ekstem tøff tid dere går gjennom. Masse lykke til [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Dette skal gå riktig vei![]()
Du får få i deg litt te med honning i morgen tidlig.. smøre halsen litt.Psykologen imorgen. Og lege. Spent og se om jeg har stemme nok til å prate med de. Jeg hvisker jo nå for det kommer knapt lyd ut. Og selv da er det spakt og stemmeskifte- lyder [emoji85]
Krysser fingre og tær for at han blir frisk snart [emoji173][emoji173]Han er 2.5 år.![]()
Jepp! Det må jeg haKetchup[emoji44][emoji28]
det tror vi på.ser veldig bra ut så langt.
Er bare 3 eller 4 DPO... så ikke noe baby her neiUff da[emoji31] kom deg til legen igjen!
Kan du være gravid?[emoji85]
L liker å gå tilbake med klær som er bretta, gi pss ting, gi ting til lillesøstra på 5 mnd og slikt. Og vaske gulvet eller tørke opp søl. Men pynten synes hun er så gøy fordi kulene ruller på gulvet at det blir bare lek![]()
Du får få i deg litt te med honning i morgen tidlig.. smøre halsen litt.
Hehe [emoji85]
Ibo knuste en kule, etter det fikk kulene henge i fred [emoji85]
takk.Krysser fingre og tær for at han blir frisk snart [emoji173][emoji173]
ingefær og sitron er gull hvert!Hater honningglemte å kjøpe ingefærrot. Pleier å ta varmt vann med noen skiver ingefær og sitron oppi. Det hjelper. Men får ikke tak i det før etter bhg leveringen. Håper bare mannen står opp og vi alle kjører. Kroppen er jo ødelagt fra før pga svangerskapet, men bar eekstra «dårlig» nå da jeg ble syk etter alle folkene var her i jula.