Jeg synes det værste er å ta vekk stjernene[emoji85] men blir fryktelig tomt uten treet.
Stjernene skal mannen ta ned, så de henger her enda [emoji23]
Det blir så lyst og fint i stua med juletreet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes det værste er å ta vekk stjernene[emoji85] men blir fryktelig tomt uten treet.
Godt nyttårGodt nytt år til dere alle sammen! <3
Krysser fingrene for at det går fort på sluttenJa[emoji20] men skal overleve de siste tre ukene også[emoji28]
Godt nyttårnoen nyttårsforsetter?
Har du prøvd bæresjal?Sulten! Vil ha mat! Og O'boy!
Skulle ønske jeg kunne legge fra meg Lillejenta en stund, men hun nekter å sove alene. Stort behov for nærhet denne ungen. Men jeg er heldig som får være den hun vil være nær <3
Jeg har sagt at stjernene kommer ned sist, da det er de som lyser opp[emoji6]Stjernene skal mannen ta ned, så de henger her enda [emoji23]
Det blir så lyst og fint i stua med juletreet!
Med alle kontroller og en bursdag i mellom så gjør det nok det. Pluss alt som må fikses. Akkurat startet med å vaske babyting[emoji28]Krysser fingrene for at det går fort på slutten![]()
Vært herlig med ferie gittTrøtt her også
Har du prøvd bæresjal?
Å, det forstår jeg [emoji173][emoji173][emoji173] hvor gammel er han?Ikke annet enn en gutt uten kreft.
Jeg hadd3 også mange planer de siste ukene. Rakk ingen av dem siden fødsel startet 3+1 før termin. [emoji6]Med alle kontroller og en bursdag i mellom så gjør det nok det. Pluss alt som må fikses. Akkurat startet med å vaske babyting[emoji28]
Begge deler har virket som gull Her! Nå er han for stor til sjalet da, men bruker sele nesten daglig [emoji4]Nei, men har vurdert bæresele.
Blir det i morgen tenker jeg... Mulig selexid jeg reagerer på, selv om jeg aldri har gjort det før...Ta deg en tur til legen igjen du. Masse god bedring[emoji171]
Første skoledag etter juleferien. Æsj. Vi alle 3 var vel altfor trøtte gitt. Men nå er de på vei til skolen da.![]()
God morgen!
Ønsker dere en fin dag[emoji4]
God morgen ja![]()
Det et de jeg har i min nettbank men altså ordnet vi til dem alle tre når yngste var et halvt år, tenkte på det før men kom til at vi måtte en tur til med henne da så tok alle tre en dag i sommerferien.
Så fikk de sparebøsser. Som vi glemmer å fylle på...
Jeg håper ihvertfall det!Lysta kommer nok tilbake, tror du ikke d3t?
Det er sant [emoji4]Mulig det ender slik her også [emoji23] vi får se hva tiden bringerderfor jeg liker småprosjekter best. Fort gjort å bli ferdig, slik at det ikke bare blir liggende [emoji5]
Godt nyttår [emoji4]Godt nytt år til dere alle sammen! <3