Jeg ga opp å strikke julegaver da jeg har prøvd i 2 år nå[emoji85] begynner å planlegge i januar, begynner å strikke i februar - og ender opp med å kjøpe noe tilslutt[emoji85][emoji23] ingen dum idé faktisk... Tar jo sin tid...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ga opp å strikke julegaver da jeg har prøvd i 2 år nå[emoji85] begynner å planlegge i januar, begynner å strikke i februar - og ender opp med å kjøpe noe tilslutt[emoji85][emoji23] ingen dum idé faktisk... Tar jo sin tid...
Klompelompe har så mye fint[emoji7]Jeg har strikket ei jakke fra klompelompeboka. Synes den ble veldig fin.
Har ikke noen favorittplagg. Hva med deg?![]()
Lysta kommer nok tilbake, tror du ikke d3t?Da er du heldig - jeg har masse garn, men har ikke lyst til å strikke noen ting akkurat nå[emoji28]
Mulig det ender slik her også [emoji23] vi får se hva tiden bringerJeg ga opp å strikke julegaver da jeg har prøvd i 2 år nå[emoji85] begynner å planlegge i januar, begynner å strikke i februar - og ender opp med å kjøpe noe tilslutt[emoji85]
Nav er så vanskelige[emoji21] skjønner godt at du ikke syns det er kult å ringe, og når man har behov for å bli vist ting så er jo ikke det så lett over tlf liksom..[emoji17]
Vil jeg troHar tatt vekk juletreet - så uvant [emoji85]
Rett og slett på tryne[emoji85]Hvordan er formen?
Æsj da [emoji53]Rett og slett på tryne[emoji85]
Vil jeg trojula er fin sånn, med all pynten og det ekstra lyset [emoji173]
Det er for dårlig[emoji20] så utrolig kjipt at det er håpløst å troppe opp der og få snakke med noen og.De avsluttet samtalen med en gang, på mail. Så de er ikke interesserte i å høre![]()
Jeg synes det værste er å ta vekk stjernene[emoji85] men blir fryktelig tomt uten treet.Har tatt vekk juletreet - så uvant [emoji85]
Ja[emoji20] men skal overleve de siste tre ukene også[emoji28]Æsj da [emoji53]
Det er for dårlig[emoji20] så utrolig kjipt at det er håpløst å troppe opp der og få snakke med noen og.
Håpløst! Håper du får ordnet det du skulle fort.Ja det gjør de ikke lenger, man må kontakte dem på forhånd for å få en avtale ><
Godt nytt år!Godt nytt år til dere alle sammen! <3
Håpløst! Håper du får ordnet det du skulle fort.