T
Turid-Laila
Guest
Første skoledag etter juleferien. Æsj. Vi alle 3 var vel altfor trøtte gitt. Men nå er de på vei til skolen da. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen! Det samme ønskes degGod morgen!
Ønsker dere en fin dag[emoji4]
Her startet vi opp allerede i går, og da hadde vi nøyaktig samme følelsen... Godt at det går seg fort tilFørste skoledag etter juleferien. Æsj. Vi alle 3 var vel altfor trøtte gitt. Men nå er de på vei til skolen da.![]()
Hufff og huff. Masse god bedringVåknet opp med vondt hoste, sår hals og hosta blodig slim. Føler meg elendig. Ble visst syk igjen gitt [emoji849]
Tar litt tid å komme inn i rytme igjenFørste skoledag etter juleferien. Æsj. Vi alle 3 var vel altfor trøtte gitt. Men nå er de på vei til skolen da.![]()
Takk[emoji4] Vaske babyting og ellers sitte med beina høyt.God morgen! Det samme ønskes deghva slags planer har du for dagen?
Masse god bedring[emoji171]Våknet opp med vondt hoste, sår hals og hosta blodig slim. Føler meg elendig. Ble visst syk igjen gitt [emoji849]
Krysse fingrene for at du kommer inn kjapt hos noen der da[emoji4]Ja det er flere tilgjengelige terapeuter av riktig type. Her fins det bare en i hele fylket med ventelister på flere år.
Takk[emoji4]Lige måde![]()
I grunn ikke så mange. Kjenner jeg trenger å slappe av. Fikk ikke sove igjen etter 04.00. Vasker klær og må ut et par ærendTakk[emoji4]
Planer for dagen?
Her måtte jeg stå opp igjen for å finne meg ei brødskive med ost og ett melkeglass[emoji4]
Grugleder meg til time på sykehuset neste uke!
God kveldsupertrøtt etter første dag tilbake på jobb etter sykmelding etterfulgt av juleferie. Var litt deilig å komme i gang igjen, men kjenner at det skal bli godt å legge seg og
![]()
Skulle hatt en mute-knapp!
Jeg har ingen gård. Men mange konti i sbanken, en med kort, en det fra nav kommer (barnetrygd og kontantstøtte) og en som var sparekonto en gang men er tom, og en sparekonto med høyrente som ikke røres, og en til hver av ungene som jeg skulle overført til deres egne konti i en annen bank, bare opprettet sånn inntil videre fordi det å faktisk få konto krever fysisk oppmøte av begge foreldre i bankens åpningstid.... Det ble en dag i sommerferien for halvannet år siden det. Så ja, i halvannet å skulle jeg overført de pengene egentlig. Egentlig. Snart husker jeg det vel en dag jeg har kontonummerene deres. Kanskje.
Stålkontroll på vår egen måte....
Våknet opp med vondt hoste, sår hals og hosta blodig slim. Føler meg elendig. Ble visst syk igjen gitt [emoji849]
Her er planen å få unna noe klesvask, vaske gulvene og leke med miniTakk[emoji4] Vaske babyting og ellers sitte med beina høyt.
Hva er dine planer?
Det et de jeg har i min nettbank men altså ordnet vi til dem alle tre når yngste var et halvt år, tenkte på det før men kom til at vi måtte en tur til med henne da så tok alle tre en dag i sommerferien.Håpløst dette med oppmøte av begge foreldre på dagtid[emoji849] derfor opprettet jeg egne sparekontoer som jeg bare har navnet barnas navn[emoji4]