Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk beskjed om og teste hjemme når el var, ja og ringe inn når mensen kom.Ikke helt! Fikk Letrozol for å sikre at jeg skulle få EL! Og jeg gikk på Progesteron fra noen dager før innsett! Men hadde naturlig ifht at jeg måtte teste etter EL hjemme!
Jeg fikk beskjed om og teste hjemme når el var, ja og ringe inn når mensen kom.
Og skulle komme inn når jeg fikk positive el tester..
men er så redd det ene egget ikke overlever opptining..
noen som har erfaring med og sette inn egg som har vært på frys i en naturlig syklus uten medisiner?
Er det blasto du har på frys? Sannsynligheten for at det overlever opptining er veldig god[emoji5][emoji5]
Du tester etter EL hjemme, og så setter man inn 5 dager etter EL-testen er positiv om det er blasto har på frys, siden egget er 5 dager! Veit ikke hvordan det er der du har forsøk, men på St.Olavs kunne jeg ikke få positiv EL-test på mandag/tirsdag, for da havnet innsett på lørdag/søndag! Da hadde forsøket blitt avbrutt!
Jeg har gjort det en gang. Lykkes ikke...
Fikk ingen støttebehandling etter at egget var satt inn. Burde sikkert hatt det siden jeg har veldig kort syklus (21-23 dager).
Hva menes no med Blasto igjen ??
Jeg har funnet ut at det går akkurat med el sånn at jeg kan da få innsett rett over helgen..
no har jeg alltid kunne stolt på både mens og el
Så satser jo på den holder seg den mnd og![]()
Blir ikke før neste syklus no i januar da.. så ca innsett første uken i februar.. ja sånn ca![]()
Så det vil si ett blasto har delt seg mer?
Enn ved ett fersk forsøk.. eller er jeg helt på jordet no..
Blasto har delt seg maange ganger fordi det har blitt dyrket i 5 dager, mye fler enn f.eks todagers egg som ofte er delt i 4! Under kan du se forskjell.. første er etter to dager, siste er etter fem!
![]()
![]()
Skjønner![]()
Mitt 2 dagers var delt i 3... ser og at de fleste er delt i 4...
har det noe og si for at det fester seg ? ?
Det er jeg ikke sikker på[emoji5]
Så det vil si ett blasto har delt seg mer?
Enn ved ett fersk forsøk.. eller er jeg helt på jordet no..
Fikk du ikke støttebehandling?
De sa at jg skulle få det på resept .. er mitt første forsøk på frys da..
Ja er jo det jeg skal no snart, sette inn i naturlig syklus, jeg har litt igjen fra sist, men skulle få resept på mere..Nei, de sa ingenting om det. Gikk første på progynova, men det tålte jeg ikke. Så da ble det innsett i naturlig syklus i stedet. Men har lest om flere som har brukt lutinus etter innsett i naturlig syklus og.
Jeg har! Helt uten hormoner. Og det funka! Gikk ikke med hormoner hos megnoen som har erfaring med og sette inn egg som har vært på frys i en naturlig syklus uten medisiner?
Jeg få kysse fingrene for at det går, kan nesten ikke gjøre annet enn og håpeJeg har! Helt uten hormoner. Og det funka! Gikk ikke med hormoner hos meg