Fryseforsøk

Jeg har også hatt frys i naturlig syklus. Innsett av 3-dagers, resultatet ligger å sover i armene mine nå, så det funker :)
Brukte Lutinus i 14 dager etter innsett.
Masse lykke til!!

Lurte på en ting ang fryseforsøk. Skal ringe i morgen, men ble så nysgjerrig så klarer ikke vente med å spør noen andre[emoji23][emoji85] de sa jeg skulle sette inn i naturlig syklus, slik jeg leser så er det da ingen medisiner? Men de sa jeg skulle teste etter EL å etter dette sette ovitrelle. Blir dette da «naturlig syklus»?

Lurte på en ting ang fryseforsøk. Skal ringe i morgen, men ble så nysgjerrig så klarer ikke vente med å spør noen andre[emoji23][emoji85] de sa jeg skulle sette inn i naturlig syklus, slik jeg leser så er det da ingen medisiner? Men de sa jeg skulle teste etter EL å etter dette sette ovitrelle. Blir dette da «naturlig syklus»?

På St.Olavs fikk ikke jeg Ovitrelle ihvertfall! Fikk Letrozol for å sikre EL, men hadde jeg ikke trengt! Men fikk progesteron før uttak og 10 dager etter tror jeg det var!

Er det vandlig og få ovitrelle i naturlig syklus?
Hun nevnte ikke Noe om det til meg, bare at jeg skulle få en pakke med lutinus..

Hmm. Kanskje det bare er jeg som misforstod. Jeg får ringe å høre i morgen, det er nok det beste :) Har googlet masse, eneste jeg fant om ovitrelle og fryseforsøk var dette.
1e4bd8b3d2b80ecae031a6ae17cb7491.png
2692094a4a7155ef2bbcf3ec05bb6412.png

Back
Topp