Slik var det med meg også [emoji6] klarte å lure de fleste. Men måtte krype til korset i voksen alder da jeg begynte å jobbe. Har medfødt nedsatt hørsel, og pratet alltid høyt som litenHar tenkt på det, men hun virker å høre ellers.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik var det med meg også [emoji6] klarte å lure de fleste. Men måtte krype til korset i voksen alder da jeg begynte å jobbe. Har medfødt nedsatt hørsel, og pratet alltid høyt som litenHar tenkt på det, men hun virker å høre ellers.
He he skjønner detÅja. Så bare fargene og tenkte det var litt likt
TakkMasse lykke til hos tannlegen[emoji4]
Til deg?Leter meg ihjel etter tilbud på god og tjukk vinterdress og finner ingening [emoji849]
Slik var det med meg også [emoji6] klarte å lure de fleste. Men måtte krype til korset i voksen alder da jeg begynte å jobbe. Har medfødt nedsatt hørsel, og pratet alltid høyt som liten![]()
Nordea altså... nå blir det bytte av bank
Er kun til slik jeg tror det blir her og. Minus soving.Det forstår jeg daher har vi stort sett bare brukt den når begge skulle sove samtidig i helgene, på kjøpesenter eller i dyreparken etc.
Nei, det er vel en del som skal på plass først. Du bor i nord, sant?Ikke enda. Vet hvor vi vil bo. I lier. Men vet ikke når vi kan flytte
Det er jo klart forskjell på merkene. Har vært så fornøyd med H&C og på 40% var det helt overkommelig også.Jeg kjøpte reflex til 99 pr del til de eldste før jul. Og reflex med bomull innside til 199 til yngste.
Og noe på name it som i alle fall var dyrere enn barnas hus. Men jeg har ikke kjøpt hust and claire da
De har sperret ene kontoen min uten å gi beskjed.Hva nå?
Gikk det greit?Takk
Overlevde hvertfallGikk det greit?
De har sperret ene kontoen min uten å gi beskjed.
Så det står 0 o saldo og jeg overførte msnge tusen i des
De skulle åpne dem nå da men pengene er fortsatt ikke på konto..
Ikke dårlig bare det.Overlevde hvertfall
Hvordan gikk det?[emoji2]
Hadde 150. Kr i minus etter å ha overført til en annen konto så da sperrer de visst bare ..Hvorfor i alle dager gjorde de det?![]()
Hadde 150. Kr i minus etter å ha overført til en annen konto så da sperrer de visst bare ..
Den var fin