Skravletråd Januar

Hmm, får kanskje prøve å legge den ut for 6500 da? Høres det rimelig ut? Ligger på ca 9500 ny, og den er kun brukt når storebror har vært med fra april til november
Har ikke veldig peiling, men synes det høres ut som en grei pris[emoji4]

Greit å sjekke så det ikke blir så ille galt tenker jeg. I alle fall slippe restskatt. Enklere å betale litt av gangen

Japp. Problemet er at nå sier skattekortet mitt at jeg forventer veldig lite inntekt, det hadde jeg helt glemt. Sjekket det jo for ikke lenge siden. Den inntekten et alt for lav til å vare hele året, den må økes når foreldrepengene er over i februar. Jeg skulle jo sende det vedtaket til deg, men får helt sperrer av det. Jeg har bedt om møte med Nav da, så det går da sakte framover.

Soveskinnet koster 940, tok det største som kunne vaskes i maskin. Ift andre skinn er jo ikke det dyrt. Men klærne har stiv pris synes jeg[emoji28] god kvalitet da, wå det jeg har kjøpt brukt har vært helt supert[emoji108]
Synes det er tilbud på ullklær rett som det er jeg. Og greit å vente til dere har flytta ja. Blir nok å dra med seg uansett.

Helt gull å kjøpe ull brukt. Det meste ser oftest nesten ikke brukt ut :p

Ja, men så noen skikkelig gode tilbud jeg har vondt i sjela av å ikke benytte meg av[emoji85] og så forsvant de. :p men nok å flytte på allerede :p

Hmm, får kanskje prøve å legge den ut for 6500 da? Høres det rimelig ut? Ligger på ca 9500 ny, og den er kun brukt når storebror har vært med fra april til november

Helt innafor. Jeg hadde betalt det tror jeg :p emmaljunga holder seg godt i pris. Selger den ikke kan du jo gå ned til 6. Legg ut på finn, divere salgsgrupper og apper og på forumet her under salg :)

Helt gull å kjøpe ull brukt. Det meste ser oftest nesten ikke brukt ut [emoji14]

Ja, men så noen skikkelig gode tilbud jeg har vondt i sjela av å ikke benytte meg av[emoji85] og så forsvant de. [emoji14] men nok å flytte på allerede :p
Det stemmer[emoji4] Her er alt kjøpt brukt eller på tilbud[emoji4]
Så kjipt[emoji85] håper det dukker opp et likt tilbud senere da. Har dere startet jakten på plass og bo?

8aa93a8c3a423488c7f000652ac9592e.jpg

613280fface514efc5d7453832bd0d3a.jpg

bd6b9eeaf45f1eca6a51038473e8868a.jpg

Så mye fint[emoji1][emoji1]

Jula er ute av huset. Herlig. Klesvasken i gang.
Unger i pysj enda og slapper helt av. Skifta sengtøy på sengene [emoji7]

Snart begynne på middag. Laks med grønnsaker [emoji7]

Minste kom inn på mitt rom i morges og la seg. Sto opp 1130 gitt [emoji56][emoji3]

Blir rett og slett fælt når skolen er i gang igjen i morgen kjenner jeg. Vi har nytt juleferien godt [emoji169][emoji169]

Back
Topp