Skravletråd Januar

Jepp :) håper det jeg Og!
Gitt din situasjon er ikke dette stedet og klage over at en halvveis tett nese gir hodepine og et hode som ikke virker i normalt tempo... Derved er det tungt å jobbe og hodet henger ikke med

Var det dyrt det du kjøpte fra de? Har ikke kjøpt noe fra nøstebarn selv [emoji14]
Holdt på i flere dager å kjøpe mye ullklær da det er billig. Men jentene har det de trenger og trenger ikke nytt før neste vinter. Burde vært smart å kjøpe det nå, men med flyttig i løpet av årer blir det bare ekstra flyttelass som koster penger :p
Soveskinnet koster 940, tok det største som kunne vaskes i maskin. Ift andre skinn er jo ikke det dyrt. Men klærne har stiv pris synes jeg[emoji28] god kvalitet da, wå det jeg har kjøpt brukt har vært helt supert[emoji108]
Synes det er tilbud på ullklær rett som det er jeg. Og greit å vente til dere har flytta ja. Blir nok å dra med seg uansett.

Jeg mener jeg så en til 6-7000 til salgs her, men finner den ikke igjen. det var også 2017 mod.
Hmm, får kanskje prøve å legge den ut for 6500 da? Høres det rimelig ut? Ligger på ca 9500 ny, og den er kun brukt når storebror har vært med fra april til november

Gitt din situasjon er ikke dette stedet og klage over at en halvveis tett nese gir hodepine og et hode som ikke virker i normalt tempo... Derved er det tungt å jobbe og hodet henger ikke med
Alt er lov å klage på ;) litt gode ord og medidenhet trenger vi alle i blant ;)

Back
Topp