AhaHehe, jeg skal selge jeg da [emoji6] lurer bare på hva jeg kan selge den for...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AhaHehe, jeg skal selge jeg da [emoji6] lurer bare på hva jeg kan selge den for...
Har ikke veldig peiling, men synes det høres ut som en grei pris[emoji4]Hmm, får kanskje prøve å legge den ut for 6500 da? Høres det rimelig ut? Ligger på ca 9500 ny, og den er kun brukt når storebror har vært med fra april til november
Ingen dum idé [emoji85] av og til tenker jeg bare ikke lengre enn nesa mi rekker [emoji23]Ahakan du ikke se hva de ligger for på finn feks? Og legge deg der?
Prøver meg på det, så ser jeg jo om det er responsHar ikke veldig peiling, men synes det høres ut som en grei pris[emoji4]
Greit å sjekke så det ikke blir så ille galt tenker jeg. I alle fall slippe restskatt. Enklere å betale litt av gangen
Det var deilig! Babyen sov hele tiden oppå meg (våknet da jeg skulle starte) men sovnet igjen raskt. Så det var bare kjempekosSå deilig[emoji4] Kos deg[emoji1]

Det gjorde godtDeilig . Kose deg![]()

Soveskinnet koster 940, tok det største som kunne vaskes i maskin. Ift andre skinn er jo ikke det dyrt. Men klærne har stiv pris synes jeg[emoji28] god kvalitet da, wå det jeg har kjøpt brukt har vært helt supert[emoji108]
Synes det er tilbud på ullklær rett som det er jeg. Og greit å vente til dere har flytta ja. Blir nok å dra med seg uansett.
Emmaljunga double viking 735, 2017 modell.
Hmm, får kanskje prøve å legge den ut for 6500 da? Høres det rimelig ut? Ligger på ca 9500 ny, og den er kun brukt når storebror har vært med fra april til november
Ca 9500 [emoji1]Hva er nypris på den?![]()
Har så lyst på en, men vet ikke hvor stort behovet blir. Så da blir det litt mye penger å skulle ut med.Prøver meg på det, så ser jeg jo om det er respons![]()
Herlig[emoji173]Det var deilig! Babyen sov hele tiden oppå meg (våknet da jeg skulle starte) men sovnet igjen raskt. Så det var bare kjempekos [emoji813]red
Det stemmer[emoji4] Her er alt kjøpt brukt eller på tilbud[emoji4]Helt gull å kjøpe ull brukt. Det meste ser oftest nesten ikke brukt ut [emoji14]
Ja, men så noen skikkelig gode tilbud jeg har vondt i sjela av å ikke benytte meg av[emoji85] og så forsvant de. [emoji14] men nok å flytte på allerede![]()
Hvor stor aldersforskjell blir det mellom? Her har vi 17 mnd mellom, og hadde ikke overlevd utenHar så lyst på en, men vet ikke hvor stort behovet blir. Så da blir det litt mye penger å skulle ut med.
Ble visst litt på jollyroom her og[emoji85] Har akkurat kjøpt nytt kjøleskap og fryseskap, så det holdt egentlig for nå[emoji85][emoji85]
Hun har klart seg uten flasken til nåhåper hun sover lenge
![]()
Det blir 2 år[emoji4] vi bor ikke i gåavstand til noe, og dermed usikker på hvor stort behovet blir.Hvor stor aldersforskjell blir det mellom? Her har vi 17 mnd mellom, og hadde ikke overlevd uten![]()