Skravletråd Desember

God morgen! Jeg og lillesnupp starta dagen kl 06 i dag. Nå sover hun første duppen og jeg drikker kaffe og koser meg med en halvdårlig julefilm på TV. Jeg elsker alle disse dårlige julefilmene som sendes, men i år har jeg ikke fått sett en eneste en til nå.

Ikke sett en eneste julefilm jeg heller[emoji31]

Lite dilemma:
Min mann bruker bukse størrelse (liv/lengde) 34/34, jeg bruker 30/32.
Jeg bestilte nye bukser til mannen til jul.
Jeg bestilte en bukse fra Zalando med den beskjeden om at dersom den satt fint skulle jeg bestille 2 til til han.
Vel, de buksene satt veldig fint på meg.....

Nå har jeg fått e-post fra Zalando som ber meg gi en stjerne fra 1-5.
Altså, jeg fikk jo ikke det jeg egentlig hadde bestilt, men er egentlig fornøyd med varen likevel, hva skal jeg gi :P

Atte hæ?
Tuller du?

Kjære vene, kunne skjønt det om nyttårsften var om 40 t lik som men

Hun vil ikke planlegge nyttårsaften før hun vet når jeg slutter å kaste opp. Og meget klart mener vi har utsatt dem for smitte fordi de var her halvannet døgn før jeg ble syk.

Jeg passerer med stor sannsynlighet 48 timer natt til 29.12 og anså virkelig ikke nyttårsaften som noe problem! Jeg har ikke tenkt å kline med dem. Det har ikke mannen min heller som i så fall trolig er den neste som får det, den som ikke har hatt det enda.

Klart. Blir han syk før nyttår så blir vi bare hjemme. Men med den innstillingen der fikk jeg mer lyst å feire på idrettshuset, som mannen har lansert som et alternativ

God morgen! Vi starta dagen kl 5.15 i dag med gulp i hele senga.. Så vi tok ei tidligere ferje enn planlagt, og nå er vi hjemme. Julegaver pakket bort/kasta til vask, handla mat til de nærmeste dagene. Nå skal jeg og lille sove dupp [emoji23]

Velkommen hjem[emoji2]

Hun vil ikke planlegge nyttårsaften før hun vet når jeg slutter å kaste opp. Og meget klart mener vi har utsatt dem for smitte fordi de var her halvannet døgn før jeg ble syk.

Jeg passerer med stor sannsynlighet 48 timer natt til 29.12 og anså virkelig ikke nyttårsaften som noe problem! Jeg har ikke tenkt å kline med dem. Det har ikke mannen min heller som i så fall trolig er den neste som får det, den som ikke har hatt det enda.

Klart. Blir han syk før nyttår så blir vi bare hjemme. Men med den innstillingen der fikk jeg mer lyst å feire på idrettshuset, som mannen har lansert som et alternativ
Da syntes jeg faktisk dere skal feire på idrettshuset

Lite dilemma:
Min mann bruker bukse størrelse (liv/lengde) 34/34, jeg bruker 30/32.
Jeg bestilte nye bukser til mannen til jul.
Jeg bestilte en bukse fra Zalando med den beskjeden om at dersom den satt fint skulle jeg bestille 2 til til han.
Vel, de buksene satt veldig fint på meg.....

Nå har jeg fått e-post fra Zalando som ber meg gi en stjerne fra 1-5.
Altså, jeg fikk jo ikke det jeg egentlig hadde bestilt, men er egentlig fornøyd med varen likevel, hva skal jeg gi :P

Hehe, da for du bra score![emoji1]

Da syntes jeg faktisk dere skal feire på idrettshuset

Vurderes, bare usikker på hvordan det fungerer for ei på to år som bør sove underveis. det er jo et åpent arrangement og ikke lke lett å ta inn vogna og legge henne et sted, liksom.

Bra kvalmen har roet seg[emoji2] for det er grusomt!
Krysser fingre for at dette blir kortvarig[emoji4]

Virker heldigvis sånn. Har bare mer lyst å sove en å dusje. Mn opprinnelige plan for dagen var en dusj i morges mens mannen holdt fortet, og shopping med svigermor og ungene mens mannen jobbet hjemmekontor før middag hos mine foreldre. Den middagen meldte jeg avbud fra i morges, dusjen "utsatte" jeg, og mannen holdt fortet mens jeg ikke sto opp før klokka ti, og altså fortsatt ikke har orket det. Svigermor og mellomste var på shopping, en kosedag bare de to, på kafe og greier (kommer av at svigermor lovde henne å kjøpe ny matboks mot å få kaste en som var ødelagt. Jeg hadde bare satt den bort og tenkt å kaste den uten noe mer om og men egentlig. Det er ikke som om vi har matpakkemangel...

Nei jeg hadde ikke sett på nyttårsaften som et problem jeg heller om ingen kaster opp på fredag eller etter det

Back
Topp