Skravletråd Desember

Huff da . Masse god bedring

Takk

Kjipt ja. Jeg skulle på shopping med svigermor i dag og på middag hos mamma og pappa.jeg blir hjemme.

Har ikke kastet opp mer enda men begynner å kjenne at jeg trolig ikke er ferdig. Litt på grensen rundt feber også. Føler meg ikke helt bra. Mannen skal ha hjemmekontor i dag. Enn så lenge har han stått opp med lille mens jeg får ligge. Planen min, i går, var en dusj i dag tidlig. Pr nå orker jeg ikke tanken på å stå så lenge.

Dag tre med feber opp mot 39 grader... er helt ødelagt :(

Takk

Kjipt ja. Jeg skulle på shopping med svigermor i dag og på middag hos mamma og pappa.jeg blir hjemme.

Har ikke kastet opp mer enda men begynner å kjenne at jeg trolig ikke er ferdig. Litt på grensen rundt feber også. Føler meg ikke helt bra. Mannen skal ha hjemmekontor i dag. Enn så lenge har han stått opp med lille mens jeg får ligge. Planen min, i går, var en dusj i dag tidlig. Pr nå orker jeg ikke tanken på å stå så lenge.
God bedring

Det vil jeg tro... i dag er jo "den store byttedagen".Vi holder oss unna alt av sentere i dag hvertfall!
Vi drar hjem i morgen så har litt lyst til å utnytte det mens vi er her

God morgen! Vi starta dagen kl 5.15 i dag med gulp i hele senga.. Så vi tok ei tidligere ferje enn planlagt, og nå er vi hjemme. Julegaver pakket bort/kasta til vask, handla mat til de nærmeste dagene. Nå skal jeg og lille sove dupp [emoji23]

Back
Topp