Jo min er vel bare noen mnd yngre enn lille U om jeg ikke husker feilLille U er også der litt, og de eldste er flinke til å krangle [emoji14]
Er ikke tassen din på alder med lille U?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo min er vel bare noen mnd yngre enn lille U om jeg ikke husker feilLille U er også der litt, og de eldste er flinke til å krangle [emoji14]
Er ikke tassen din på alder med lille U?
Deilig da, kan være godt å slappe av littNope har ikke det
Vi skulle jo ikke komme hjem før i morgen så det er grunnenDeilig da, kan være godt å slappe av litt![]()
Jeg skjønner, kjedelig at det er blitt endringer da.. Håper dere allikevel har kost dereVi skulle jo ikke komme hjem før i morgen så det er grunnen
Lille U er mars -15, din er vel juni??Jo min er vel bare noen mnd yngre enn lille U om jeg ikke husker feilHer klarer de også å krangle noe vanvittig, mest fordi småen ikke lenger gidder å la seg styre etter frøkna sin "diktatur" under lek [emoji14]
Juli -15 så ganske så riktigLille U er mars -15, din er vel juni??
Lille U klarer å finte ut begge søsknene sine og få det som han vil [emoji14]
Det har viJeg skjønner, kjedelig at det er blitt endringer da.. Håper dere allikevel har kost dere![]()
Hahaha kun kokos der jeg hater. De andre er favoritter. Vi kunne delt vi to [emoji7]Kokos, Caramel, Fransk og banan![]()
Hahaha kun kokos der jeg hater. De andre er favoritter. Vi kunne delt vi to [emoji7]

Det er helt lov! Jeg gikk ned for telling midt i potetskrellinga lille julaften. Kom meg heldigvis fort og håper du gjør det samme.Mulig det er derfor jeg er syk... en stressende desember... kjente det når roen senket seg på julaften.
Vi har kost oss. Første jula med baby så ingenting er blitt helt som vi er vant til, men vi har hatt noen fine dager sammen. Dere da?God kveld
Hatt en fin jul så langt?
Det vil jeg tro... i dag er jo "den store byttedagen".Vi holder oss unna alt av sentere i dag hvertfall!Første dag av romjulssalget i morgen.
Lurer på om det da kommer til å vøre fullstendig kaos på Norwegian outlett...
God morgen . Meg og frøkna våken her . Fått sett en del selv .God morgen! Jeg og lillesnupp starta dagen kl 06 i dag. Nå sover hun første duppen og jeg drikker kaffe og koser meg med en halvdårlig julefilm på TV. Jeg elsker alle disse dårlige julefilmene som sendes, men i år har jeg ikke fått sett en eneste en til nå.
Huff da . Masse god bedringSå var det min tur.
Jeg ligger nå på badegulvet og hviler etter å ha kastet opp. Ikke kvalm mer og kunne sikkert lagt meg i sengen enn så lenge. Men snuppa er våken og mannen tar seg av henne så jeg bare hviler her.
Å kjiptSå var det min tur.
Jeg ligger nå på badegulvet og hviler etter å ha kastet opp. Ikke kvalm mer og kunne sikkert lagt meg i sengen enn så lenge. Men snuppa er våken og mannen tar seg av henne så jeg bare hviler her.
Kos deg med filmGod morgen! Jeg og lillesnupp starta dagen kl 06 i dag. Nå sover hun første duppen og jeg drikker kaffe og koser meg med en halvdårlig julefilm på TV. Jeg elsker alle disse dårlige julefilmene som sendes, men i år har jeg ikke fått sett en eneste en til nå.