Skravletråd Desember

Lille U er også der litt, og de eldste er flinke til å krangle [emoji14]

Er ikke tassen din på alder med lille U?
Jo min er vel bare noen mnd yngre enn lille U om jeg ikke husker feil :) Her klarer de også å krangle noe vanvittig, mest fordi småen ikke lenger gidder å la seg styre etter frøkna sin "diktatur" under lek [emoji14]

Jo min er vel bare noen mnd yngre enn lille U om jeg ikke husker feil :) Her klarer de også å krangle noe vanvittig, mest fordi småen ikke lenger gidder å la seg styre etter frøkna sin "diktatur" under lek [emoji14]
Lille U er mars -15, din er vel juni??
Lille U klarer å finte ut begge søsknene sine og få det som han vil [emoji14]

Lille U er mars -15, din er vel juni??
Lille U klarer å finte ut begge søsknene sine og få det som han vil [emoji14]
Juli -15 så ganske så riktig :) haha godt gjort, utrolig hva disse små får til når de vil ha viljen sin altså :) her girer ofte frøkna han opp, Og når hu er lei så er jo ikke han ferdig. Da kan det fort bli bråk [emoji14]

Jeg og lillemor så I en bok da hun skulle legge seg. En for de små, med bilder av dyr. Det står hva dyrene heter. Vi øvde på å lese navnene. Lille ungen min begynner å bli stor <3

Så var det min tur.

Jeg ligger nå på badegulvet og hviler etter å ha kastet opp. Ikke kvalm mer og kunne sikkert lagt meg i sengen enn så lenge. Men snuppa er våken og mannen tar seg av henne så jeg bare hviler her.

Mulig det er derfor jeg er syk... en stressende desember... kjente det når roen senket seg på julaften.
Det er helt lov! Jeg gikk ned for telling midt i potetskrellinga lille julaften. Kom meg heldigvis fort og håper du gjør det samme.

God morgen! Jeg og lillesnupp starta dagen kl 06 i dag. Nå sover hun første duppen og jeg drikker kaffe og koser meg med en halvdårlig julefilm på TV. Jeg elsker alle disse dårlige julefilmene som sendes, men i år har jeg ikke fått sett en eneste en til nå.

God morgen! Jeg og lillesnupp starta dagen kl 06 i dag. Nå sover hun første duppen og jeg drikker kaffe og koser meg med en halvdårlig julefilm på TV. Jeg elsker alle disse dårlige julefilmene som sendes, men i år har jeg ikke fått sett en eneste en til nå.
God morgen . Meg og frøkna våken her . Fått sett en del selv .

Så var det min tur.

Jeg ligger nå på badegulvet og hviler etter å ha kastet opp. Ikke kvalm mer og kunne sikkert lagt meg i sengen enn så lenge. Men snuppa er våken og mannen tar seg av henne så jeg bare hviler her.
Huff da . Masse god bedring

Så var det min tur.

Å kjipt

Kos deg med film

Back
Topp