Da burde TR være rett rundt hjørnet ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig! Glemte mitt forrige pp da vi dro på hytta og var uten i hele 3 dager fra 3 dpo. Tempet selvfølgelig fra da jeg kom hjem og la inn samme temp som dagen før på 3 dpo bare for å få kryssetÅnei! Er på vei til foreldrene mine og glemte å ta med termometeret! Mannen kommer i morgen og kan ta det med, men jeg får ikke målt i morgen tidlig. Har det mye å si at man ikke får målt en dag? Er 3dpo.
TakkDet er vel å plassere termometeret med sensoren på omtrent samme sted hver gang, lukket munn. Og så er det til samme tid hver morgen før du går ut av sengen.
Ja, har jo ikke tempet så lenge, så det er tydeligvis ikke helt innarbeidet at det må være med på overnattingSå kjedelig! Glemte mitt forrige pp da vi dro på hytta og var uten i hele 3 dager fra 3 dpo. Tempet selvfølgelig fra da jeg kom hjem og la inn samme temp som dagen før på 3 dpo bare for å få krysset [emoji14] Det går helt fint, men er jo kjedelig.
Ingen ekspert, men vil tro at det påvirker temperaturen ja, har lest at den stiger med ca 0.1 °C per time.Hvordan blir det hvis jeg temper til feil tid over lang tid?
Til vanlig tester jeg kl 630, men med 10 dager juleferie vil ikke tempingen bli tatt så tidlig....hvis jeg feks temper rundt kl 9 hver dag nå i 10 dager, vil det være veldig misvisende for ff?
Hvis man begynner å tempe noenlunde samme tid, men noen timer senere enn vanlig, vil tempen bli veldig påvirket av det?![]()
Hvis jeg fjerner registrering av CM på CD16/3DPO så setter FF fast kryss på CD13.Dagens. Fremdeles høy. Ganske trygg på at jeg har hatt el. denne PP men FF vil ikke gi meg fast kryss.
Vis vedlegget 239265
Det er i betaversjonen, den horisontale linjen viser temperaturskiftet, coverline.Hvordan får dere et kryss? Har bare en strek oppover. På appen![]()
Hvordan får dere et kryss? Har bare en strek oppover. På appen![]()
Det er i betaversjonen, den horisontale linjen viser temperaturskiftet, coverline.
Hvis jeg fjerner registrering av CM på CD16/3DPO så setter FF fast kryss på CD13.
Cm kan bli eggete etter sex. Jeg tenker det er greit å la det stå, gjør ikke noe med stiplet kryss hvis det stemmer. Men syntes coverline var satt litt lavt...
Hvordan blir det hvis jeg temper til feil tid over lang tid?
Til vanlig tester jeg kl 630, men med 10 dager juleferie vil ikke tempingen bli tatt så tidlig....hvis jeg feks temper rundt kl 9 hver dag nå i 10 dager, vil det være veldig misvisende for ff?
Hvis man begynner å tempe noenlunde samme tid, men noen timer senere enn vanlig, vil tempen bli veldig påvirket av det?![]()
FF har satt den på 36.48, forrige PP var den på 36.61. Kan jeg justere den?
Da flyttet ff el frem to dager! Stemmer med testing og symptomer, så det er jo bra. Men er plutselig bare 3 dpo i stedet for 5. Dagene går jo såååå sakte!
![]()