M
My heart
Guest
hva har dere i julestrømpa? Til de som har blitt skolebarn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Er det innafor med et lite skrapelodd? Mange mener skrapelodd er kun for voksne
Det bestemmer vel foreldreneEr det innafor med et lite skrapelodd? Mange mener skrapelodd er kun for voksne
Er det innafor med et lite skrapelodd? Mange mener skrapelodd er kun for voksne
Nei, det teller vel som pengespill og har 18-årsgrense. Så om barnet spiller spiller det i prinsippet sammen med en forelder...Må bare tenke over hva du gjør om barnet vinner en stor premie, og det er stort nok til å være klar over hva en pengepremie innebærer. Har opplevd at et barn (ikke mitt) har vunnet 500.000, og det ble ikke bare enkelt. I følge norsk lov, kan ikke barn kjøpe Flax, og kan dermed heller ikke vinne på Flax.
Nei, det teller vel som pengespill og har 18-årsgrense. Så om barnet spiller spiller det i prinsippet sammen med en forelder...
Kan evt gi barna flaxlodd sammen.. og om det skulle vise seg at de vinner stort, er det ikke verre enn at denne summen deles de imellom og blir satt på kontoen deres?Nettopp. Og jeg vet ikke om så veldig mange foreldre som hadde latt barnet beholde en slik pengepremie for seg selv, men om barnet er så gammelt at det forstår at det har vunnet, og at loddet faktisk ble gitt til barnet - og er barnets. trenger det ikke bli så enkelt.
Jentene mine fikk Flaxkalender i år, med avtalen om at de får 10% av eventuelle gevinster over 10.000. Da har vi en klar avtale på forhånd, OM det skulle bli slik at de vinner.
Begge mine får snop og to gaver i strømpahva har dere i julestrømpa? Til de som har blitt skolebarn
Vi gir ikke skrapelodd pga aldersgrensenEr det innafor med et lite skrapelodd? Mange mener skrapelodd er kun for voksne