Så utrolig fine[emoji1]
Tusen takk. Ble veldig fornøyd med de [emoji16] buksa til eldste er perfekt tjukk da det er så kaldt ute og ikke for varm innendørs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig fine[emoji1]
Det blir veldig koselig. Niesa mi er 3,5 år og nevøen 11 mnd. Så er både nevø og babys første jul, det blir ekstra stas.
Håper kvelden gikk lettere enn fryktet[emoji4]
Får heller lage noe annet godt...
Krysser alt jeg har for deg[emoji173]️
Sånt er utrolig kjipt![emoji20]
Vi har heldigvis vært heldige....gutta er nesten aldri syke[emoji4]
Svikta litt den kontrollen når skolen ringte og sa mellomste var kvalm og bleik....
Men hun har ikke kastet opp så det blir skole i morgen også. Og trolig jobb på meg mens mannen blir hjemme... Ikke helt som planlagt. Menmen
Hatt det siden han var 3-4 mener jeg[emoji20]
Mega slapp i kveld , gleder meg til å legge meg![]()
Det har de men har endret seg mye har jeg skjønt.Det passer bare sånn tålig bra her, men de har utrolig masse fint da!
Her sovnet de minste overraskende fort ved tanke på mengden sukker de har fått i seg i dagSov unger...sooooov
Krone i janSå bra[emoji1] håper det er lenge til neste gang!
Oh yes veldig lengeHehe[emoji28] stått på ønskeliste lenge??
Eldste her arvet min iPhone i sommer[emoji1] suksess det også!
Nei absolutt ikkeVet du hva du skal kjøpe da?[emoji2]
Er det også...Auch høres dyrt ut
Hadde kjøpt moods genser men borte er denHva leter du etter?[emoji2]
Jeg er _litt_ lat med det og![]()
Lurt[emoji4] er jo slik det skal være.Nei sånn er helt innafor, jeg prioriterer heller juleforberedelser og aktiviteter jeg koser meg med.
Her sovnet de minste overraskende fort ved tanke på mengden sukker de har fått i seg i dag![]()