Skravletråd Desember

Herlig! :D men da kan du jo strikke. Kommer langt med det ;) å sy fikk jeg plutselig for meg jeg skulle gjøre. Og fikk en maskin i hus. Sydde lenge på den men ville ha en til. Så ble det ensa en til. Nå har jeg tre :p og sikler på knappepresse, vinylmaskin og varmepresse. Noe som kommer til å koste flesk[emoji85]

Men sydde en body til minste ferdig idag [emoji16]
0b77c0f1d46777fc08551196795e8b68.jpg
og en bukse [emoji16]
36b068ffbbb47ffdca5d362c1f26e5cf.jpg

Så utrolig fine[emoji1]

Ut av huset igjen.
Innså jeg burde sovet litt.

Skal på fysio og så hente i bhg. Så vanlig dag med ungene hjemme.
Ved leggetid skal mannen ut på styremøte i klatreklubben. Noe jeg hadde glemt igjen. Så det kommer til å gå hardt ut over kroppen. Begge ungene har legging samme tid [emoji849] ugunstig for meg da jeg ikke kan la yngste sovne i armene mine mens jeg fyker ut og inn av eldstes rom.

Så var det den dumme kroppen. Prøver å holde meg unna smertestillende annet enn paracet og ibux. Så det kan bli spennende

Håper kvelden gikk lettere enn fryktet[emoji4]

Mhm. Psykologen kunne prøve henvise meg til psykomotorisk fysio om jeg fikk legen også på lag. For å få flere «argumenter» på at jeg kan «slippe før» inn. Men hun er eneste i hele fylket viser det seg så sjangsene er små

Krysser alt jeg har for deg[emoji173]️

Mega slapp i kveld , gleder meg til å legge meg :Heartred:singing:

Kjennes ut som jeg har tråkket over uten å ha gjort det, vært sånn siden jeg stod opp [emoji849] lei [emoji85]

Henter nesten med litt heva skuldre i bhg for om mange er sjuke, for da får vel mi alt mulig med seg. Ifjor ble hun sjuk under julemiddagen. Og balla på seg med ene etter det andre. Var ikke frisk før langt utti februar .[emoji849]

Sånt er utrolig kjipt![emoji20]
Vi har heldigvis vært heldige....gutta er nesten aldri syke[emoji4]

Lillesøster som kommer i mars trenger jo noe nytt [emoji7] og kanskje storesøster kan ha noe som matcher [emoji7] så bestiller gjerne litt jeg - etter jul kanskje? [emoji3]

Bare pling på når som helst du ;)

Så utrolig praktisk å kunne sy selv i riktig fasong! Vi ser at klærnr fra cubus er helt feil i fasongen til snuppa vår, det er for kort og for bredt. Hun er ganske så rund og god, men tydeligvis mye lenger i overkroppen enn det cubus opererer med. Går vi opp en størrelse er f.eks armene flere cm for lange og overdelene hsr plass til en halv baby til i bredden. HM sine plagg smetter hun rett inni. Har alltid tenkt at baby er baby, men de er jo kjempeforskjellige i fasongen disse små også.

Det gjør at ungene mine endelig får klær som passer bra :p eldste smalner jeg kroppen og legger på i lengden. Yngste breier jeg ut kroppen og beholder lengden. Da passer de toppers [emoji16].

Cubus klær passer ingen av mine. De er for fasongløse. På yngste vridde hun av seg bodyene [emoji15]. For de er for løse i halsen og ingen knapper på de vi fikk. Babyene er kjempeforskjellig. Fikk erfare det nå. Ingen av eldstes babyklær passer. Bruker de klærne eldste hadde som ettåring til min på fire mnd. Haha :p sydd de litt kortere i armene og sånt :p
Name it var best på eldste. Men ikke sjangs å få yngste inn i de. Hun har matvett :p

Back
Topp