Skravletråd Desember

Hehe, det går bra ^^
Jeg tror jeg har en Zinger. Er det det den heter tro? Den står i kjelleren og jeg sitter oppe med en sovende baby.

En singer ja :p hører de ofte kan gi endel tull [emoji85] men når man først får de til er de grei å bruke

Det er snålt, jeg sitter på jobb med mer å gjøre enn tid. Og skal være hjemme minst en dag med sykt barn

Men jeg føler kontroll.

Jeg har bedt hr om å finne noen som kan hjelpe oss å fakturere denne uka.

Jeg har fått lagt av et monopoly gamer til ungene på toys r us, de ønsker seg det veldig. Gave fra nissen tror jeg.

Jeg har avtalt med mannen at etter jobb tar jeg et kjapt raid på shopping og skaffer noe gaver.

Jeg har sagt til mamma at det blir kjøpegaver til tantene mine og det er greit. Jeg trenger ikke brenne mandler i kveld. Godt.

Jeg satser sterkt på å få ryddet stuen i morgen mens jeg er hjemme med den jenta i karantene som trolig er "frisk" sånnsett. Hun kan hjelpe til, leke, se tv og kanskje til og med sove (men det gjør hun trolig på meg)

Svigermor tåler rot og vi skal få tatt resten også før jul

Badet skal jeg helt klart vaske med ned såpe og klor i kveld ;-)

Full kontroll på sakene[emoji1] du er flink Sara!

Hadde aldri turt kjøre uten pigg [emoji85]

Med pigg så likte jeg ikke å kjøre denne bilen [emoji85] den er så mye deiligere å kjøre uten [emoji3]

Men det kommer kanskje litt an på hvor i landet man bor sånn mtp behovet for pigg? [emoji848]

Med pigg så likte jeg ikke å kjøre denne bilen [emoji85] den er så mye deiligere å kjøre uten [emoji3]

Men det kommer kanskje litt an på hvor i landet man bor sånn mtp behovet for pigg? [emoji848]
Vi har en med og en uten
I grunn sjelden problem å kjøre uten

Såpass [emoji33] her sluttet det fort å regne heldigvis! Vil heller ha snø jeg [emoji3]
Tror det ga seg rimelig kjapt her og, men som sagt har jeg ikke vært ute og sett. Har bare fått ca 1000 snap om det[emoji28] jeg og vil ha litt mere snø[emoji4]

Jeg har bakt på butikken i år, og med GOD samvittighet:D den eneste julekaka jeg har giddet å bry meg med i år, er ei peanøttkake som er gjort på 30 min inkl oppvask. Alt annet har vi kjøpt.
Det blir jul uansett[emoji6] har ikke så dårlig samvittighet jeg heller altså[emoji4]

Back
Topp