Hehe, det går bra ^^
Jeg tror jeg har en Zinger. Er det det den heter tro? Den står i kjelleren og jeg sitter oppe med en sovende baby.
En singer ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, det går bra ^^
Jeg tror jeg har en Zinger. Er det det den heter tro? Den står i kjelleren og jeg sitter oppe med en sovende baby.
Elsker termosen til mannen (julegave fra meg for 19 år siden)
Eldste lånte den i går for å ha med kakao på skoletur.
Han drakk ikke opp, og den var fremdeles varm![]()
Hva shoppet du?God ettermiddag[emoji1]
Har vært på shopping, og nå skal vi straks spise julegrøt på SFO[emoji1]
Du da?
-6 grader og det regner!
Glad det er mannen som kjører [emoji85]
Joda men likevelGod ettermiddag[emoji1] og fuck samvittighet[emoji6]
Er man dårlig så er man dårlig!
Ganske glatt her idag , men heldigvis greit å kjøre på hovedveieneSideveiene derimot kan være litt glatte om de ikke har blitt saltet ...
God formiddag, og god desemberhatt litt forumfri jeg tydeligvis. Glemmer hele forumet av og til [emoji23] håper dere har en fin tirsdag
![]()
Takk søte duFornuftig du[emoji6] masse god bedring!
Det er snålt, jeg sitter på jobb med mer å gjøre enn tid. Og skal være hjemme minst en dag med sykt barn
Men jeg føler kontroll.
Jeg har bedt hr om å finne noen som kan hjelpe oss å fakturere denne uka.
Jeg har fått lagt av et monopoly gamer til ungene på toys r us, de ønsker seg det veldig. Gave fra nissen tror jeg.
Jeg har avtalt med mannen at etter jobb tar jeg et kjapt raid på shopping og skaffer noe gaver.
Jeg har sagt til mamma at det blir kjøpegaver til tantene mine og det er greit. Jeg trenger ikke brenne mandler i kveld. Godt.
Jeg satser sterkt på å få ryddet stuen i morgen mens jeg er hjemme med den jenta i karantene som trolig er "frisk" sånnsett. Hun kan hjelpe til, leke, se tv og kanskje til og med sove (men det gjør hun trolig på meg)
Svigermor tåler rot og vi skal få tatt resten også før jul
Badet skal jeg helt klart vaske med ned såpe og klor i kveld ;-)
En singer jahører de ofte kan gi endel tull [emoji85] men når man først får de til er de grei å bruke
Hadde aldri turt kjøre uten pigg [emoji85]
Vi har en med og en utenMed pigg så likte jeg ikke å kjøre denne bilen [emoji85] den er så mye deiligere å kjøre uten [emoji3]
Men det kommer kanskje litt an på hvor i landet man bor sånn mtp behovet for pigg? [emoji848]
Ingen hast[emoji6] jul blir det uansett[emoji318]Tenker jeg og tar det når unga er større
Tror det ga seg rimelig kjapt her og, men som sagt har jeg ikke vært ute og sett. Har bare fått ca 1000 snap om det[emoji28] jeg og vil ha litt mere snø[emoji4]Såpass [emoji33] her sluttet det fort å regne heldigvis! Vil heller ha snø jeg [emoji3]
Det er en vanesak tror jeg[emoji4] sa det samme selv, men har hatt piggfritt i flere år og veldig fornøyd med det.Hadde aldri turt kjøre uten pigg [emoji85]
Det blir jul uansett[emoji6] har ikke så dårlig samvittighet jeg heller altså[emoji4]Jeg har bakt på butikken i år, og med GOD samvittighetden eneste julekaka jeg har giddet å bry meg med i år, er ei peanøttkake som er gjort på 30 min inkl oppvask. Alt annet har vi kjøpt.
Så godt å bli ferdig med det[emoji4]Tannlegen hadde fått en avbestilling så da fikk jeg unna timen i dag
Det var detSå godt å bli ferdig med det[emoji4]
Stemmer detQuoter tilfeldig innlegg.
Var det så at du venter tvillinger?