Skravletråd Desember

Merka noe på bilene med all det saltet? Eller er alle nye biler rustbehandla kanskje :p her oppe er så mange motstandere av det. v ihar mye elg da. Og de trekker til veien og saltet. Men og fordi det ruster bilene visstnok

Ja, så mannen spyler bilene ofte [emoji23] men nå er mannen veldig opptatt av bil, så han polerer og forsegler de osv [emoji85]

Ja, så mannen spyler bilene ofte [emoji23] men nå er mannen veldig opptatt av bil, så han polerer og forsegler de osv [emoji85]

Aaah. Her vasker vi bare ved behov. Og som regel 4-5 gang i året for meg [emoji85][emoji85] hatt bilen et år og vaska to ganger :p har ikke trengt mer. Men skulle såvidt hatt en vask nå

På body posten. Mulig jeg svarte litt rart. Men ja jeg syr og når folk ønsker bestillinger. Hørtes kanskje ut som jeg ikke gjorde det særlig. Men har blitt mest bestilinger den siste tiden faktisk :p syr når folk ønsker det :)

Aaah. Her vasker vi bare ved behov. Og som regel 4-5 gang i året for meg [emoji85][emoji85] hatt bilen et år og vaska to ganger :p har ikke trengt mer. Men skulle såvidt hatt en vask nå

Så heldig du er! Mannen spyler bilene heeeele tiden [emoji28][emoji85]

På body posten. Mulig jeg svarte litt rart. Men ja jeg syr og når folk ønsker bestillinger. Hørtes kanskje ut som jeg ikke gjorde det særlig. Men har blitt mest bestilinger den siste tiden faktisk :p syr når folk ønsker det :)

Lillesøster som kommer i mars trenger jo noe nytt [emoji7] og kanskje storesøster kan ha noe som matcher [emoji7] så bestiller gjerne litt jeg - etter jul kanskje? [emoji3]

Full kontroll på sakene[emoji1] du er flink Sara!
Svikta litt den kontrollen når skolen ringte og sa mellomste var kvalm og bleik....

Men hun har ikke kastet opp så det blir skole i morgen også. Og trolig jobb på meg mens mannen blir hjemme... Ikke helt som planlagt. Menmen

Så godt med teamwork når nettene er sånn. Godt å se det finnes menn som bidrar ved sykt barn, jeg er spent på åssen min kommer til å tskle sånt i framtida. Håper han evner å se behovet for å f.eks vaske sengetøyet utem at jeg ber han om det.
Vi har tre barn og x antall runder omgangssyke bak oss. Så en tar ungen og en tar senga/vasker gulvet/vasker klær helt automatisk. Hvem som tar hva varierer litt med hvem som er syk og hvem som skal være hjemme etc

Hehe høres veldig bra ut ;)

Synes og det er kjempegøy :D så får jentene mine klær som passer perfekt og er supermyke. Den buksa er sånn tjukt joggestoff, men utrolig mykt og pusete på innsiden. Helt deilig [emoji7] eldste er lang og smal så kjøpebukser glir ofte ned om de er lange nok i beina, mens yngste er mye breiere og kort i skanka iforhold til kjøpeklærne. Da vasser hun i lengden om livet på buksa skal passe :p
Så utrolig praktisk å kunne sy selv i riktig fasong! Vi ser at klærnr fra cubus er helt feil i fasongen til snuppa vår, det er for kort og for bredt. Hun er ganske så rund og god, men tydeligvis mye lenger i overkroppen enn det cubus opererer med. Går vi opp en størrelse er f.eks armene flere cm for lange og overdelene hsr plass til en halv baby til i bredden. HM sine plagg smetter hun rett inni. Har alltid tenkt at baby er baby, men de er jo kjempeforskjellige i fasongen disse små også.

Så utrolig praktisk å kunne sy selv i riktig fasong! Vi ser at klærnr fra cubus er helt feil i fasongen til snuppa vår, det er for kort og for bredt. Hun er ganske så rund og god, men tydeligvis mye lenger i overkroppen enn det cubus opererer med. Går vi opp en størrelse er f.eks armene flere cm for lange og overdelene hsr plass til en halv baby til i bredden. HM sine plagg smetter hun rett inni. Har alltid tenkt at baby er baby, men de er jo kjempeforskjellige i fasongen disse små også.
Det er stor forskjell
Mim har aldri kunnet bruke noe fra Cubus , lite fra hm

Det er stor forskjell
Mim har aldri kunnet bruke noe fra Cubus , lite fra hm
Ja keg merker det. Newbie er det som passer desidert best her, så HM, så Lindex i fen rekkefølgen. Det vi har fått og kjøpt fra cubus er bare lagt bort i tilfelle søsken får cubusfasoncæg.

7
Ja keg merker det. Newbie er det som passer desidert best her, så HM, så Lindex i fen rekkefølgen. Det vi har fått og kjøpt fra cubus er bare lagt bort i tilfelle søsken får cubusfasoncæg.
Newbie fantes ikke da min var liten.
Ble mest name it på oss

Lillejenta tullet ved puppen. Sugde litt, spyttet puppen ut igjen og snudde seg vekk, og så sugde hun litt. Blir jo sår av sånt.
Så begynte jeg å synge "So ro lille mann" til henne. Hun snudde øynene mot meg og begynte å suge skikkelig. Etter hvert sovnet hun. Jeg så hvordan den lille kroppen slappet av.
Slike stunder er så dyrebare <3

*savn*[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Back
Topp