Skravletråd Desember

God morgen.

Tirsdag.

Jeg har tatt meg en dusj, det trengte jeg. Jeg følte ikke at jeg gikk helt klar av den siste runden oppkast i senga i går kveld, men ikke så definitivt at jeg dusjet da. Jeg var jo slett ikke sikker da på at dette ble siste.

Jeg må dusje i morgen og det må hun også, og skifte på senga igjen. Fastslo jeg. Men jeg vasket håret hennes med klut, trøtt og misfornøyd som hun var ville hun slett ikke dusjes. Og bytt på senga det som måtte, men et håndkle over noe vått beviser at også overmadrassen må vaskes. "når dette er over".

Jenta får vel muligens seg et bad hun. Ettersom hva hun og faren vil, det er han som blir hjemme i dag så blir muligens jeg hjemme i morgen.

Vaske badet inkl skrubbe gulvet sto jo på planen min for i går. Vel. Deler av badet er både vasket og kloret men jeg brukte selvsagt hele kvelden på henne, lå med henne i tilfelle det kom mer, så juleforberedelsene gikk i stå.

Jeg skal dog helt klart vaske og skrubbe hele badet i dag. Og helst brenne mandler som julegaver. Ja. Jaja. Det går vel, eller så får de få noe annet. Vi får se.

Lykke til idag[emoji2] ikke slit deg ut..

Så gøy! Jeg synes det er så stas å ha litt klær til frøkna som ikke alle andre har, så da skal du se jeg kan hjelpe deg å få rullert litt på stofflageret:D

Hehe høres veldig bra ut ;)

Synes og det er kjempegøy :D så får jentene mine klær som passer perfekt og er supermyke. Den buksa er sånn tjukt joggestoff, men utrolig mykt og pusete på innsiden. Helt deilig [emoji7] eldste er lang og smal så kjøpebukser glir ofte ned om de er lange nok i beina, mens yngste er mye breiere og kort i skanka iforhold til kjøpeklærne. Da vasser hun i lengden om livet på buksa skal passe :p

Takk [emoji16] krøll på undertråden ja.. skiftet nål? Dårlig nål kan gjøre mye feil. Eller ujevnt spolt oppå. Rusk neddi underspolsområder gir ofte krøll. Er den ganmel kunne den sikkert trengt smørning og en ordentlig rens :) må sende min på service snart :) men bruker ikke den så veldig ofte lengre etter jeg fikk de to andre

Du snakker gresk :P
Jeg vil gjerne lære, men da vil jeg ha noen ved min side som kan peke på hva jeg gjør rett og galt. Videoer på YouTube er ikke noe for meg. Så maskinen min blir bare brukt til små ting som å sy en søm her og der.

En av de verste nettene på en god stund. Sett bort fra søvnparalyse tiden. Fikk ikke sove før langt etter tre. Det var da jeg sist sjekka klokka. Eldste fikk flere krampeanfall i leggene hvor massasje hjalp heldigvis. Men fant ingen gode stillinger og kunne ikke vri meg i det uendelige. Da ville iallefall ikke jenta sove om jeg hadde holdt på slik. Våken siden seks fullt. Hun måtte jeg vekke halv åtte. Ingen lyst å stå opp og sa nei flere ganger. Men var nesten nødt å starte dagen. Holde på rutinene.

Høres ut som en tøff natt ja[emoji13]

Du snakker gresk :P
Jeg vil gjerne lære, men da vil jeg ha noen ved min side som kan peke på hva jeg gjør rett og galt. Videoer på YouTube er ikke noe for meg. Så maskinen min blir bare brukt til små ting som å sy en søm her og der.

Sorry [emoji85][emoji85] undertråden og underspolen er den rundingen neddi symaskinen. Den du har spolt masse tråd på en liten runding og satt neddi. Og nåler får du kjøpt på håndarbeidsbutikker. Den bør skiftes ofte om man syr endel :p eller om den er gammel. Kan ofte bli små skader på de som gjør at den lugger neddi stoffet og ikke drar med seg tråden på undersiden riktig. Da blir det krøll :p
94144c1415842466a174e847d2660116.png
åssen maskin har du foresten?

Sorry [emoji85][emoji85] undertråden og underspolen er den rundingen neddi symaskinen. Den du har spolt masse tråd på en liten runding og satt neddi. Og nåler får du kjøpt på håndarbeidsbutikker. Den bør skiftes ofte om man syr endel :p eller om den er gammel. Kan ofte bli små skader på de som gjør at den lugger neddi stoffet og ikke drar med seg tråden på undersiden riktig. Da blir det krøll :p
94144c1415842466a174e847d2660116.png
åssen maskin har du foresten?

Hehe, det går bra ^^
Jeg tror jeg har en Zinger. Er det det den heter tro? Den står i kjelleren og jeg sitter oppe med en sovende baby.

Back
Topp