Kan hende det står på boksen hvor mye som tilsvarer en stang...Var mengden da. Lettere å barr kjøpe stang da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan hende det står på boksen hvor mye som tilsvarer en stang...Var mengden da. Lettere å barr kjøpe stang da
Kan hende det står på boksen hvor mye som tilsvarer en stang...
Vanligvis koker jeg sirup sukker og fløte en halv evighet. Har hatt ansvaret for å røre i gryta siden jeg var barn og har aldri visst at det var mulig å svi det engang, aldri opplevd og tilsetter aldri smør i dette. Når dråpetesten består slås det på et smurt brett og deles opp.Nei.
Vanligvis når man lager karameller koker man sirup, sukker og fløte i en halv evighet og brenner det seg starter man på nytt.
Når dråpetesten er riktig tilsetter man smør, rører inn og heller oppi en langpanne dekket med matpapir
Jeg gjorde det mye enklere.
Hadde en del smeltet sukker igjen etter å ha montert pepperkakehusene.
Hadde i en stor klump smør og en dærsj kremfløte, rørte sammen og helte i en langpanne med bakepapir.
Lot det stivne og knakk opp.
Når jeg allerede hadde smeltet sukker tok det med 5 minutter før jeg helte det i langpannen
Laget sitron fudge jeg nåSpennende!
Jeg skal hente de eldste på skolen når den er ferdig kl 13:45.Dagene blir sjelden uten masse gjøremål![]()
Nei.
Vanligvis når man lager karameller koker man sirup, sukker og fløte i en halv evighet og brenner det seg starter man på nytt.
Når dråpetesten er riktig tilsetter man smør, rører inn og heller oppi en langpanne dekket med matpapir
Jeg gjorde det mye enklere.
Hadde en del smeltet sukker igjen etter å ha montert pepperkakehusene.
Hadde i en stor klump smør og en dærsj kremfløte, rørte sammen og helte i en langpanne med bakepapir.
Lot det stivne og knakk opp.
Når jeg allerede hadde smeltet sukker tok det med 5 minutter før jeg helte det i langpannen
Hatt en fin dag?
Jobb
På senteret
På en lokal barnebutikk
Vaskemaskinen pleier å kjøre i ett i slike stunder
Js hun bør vel helst ikke komme om karantenetiden utvides noe mer
50 plater hva da (sjokolade???)
Jeg fant en del oppskrifter på 30 plater til en kilo sukker. Det er uten å bruke gele og stemmer nok.Ah, jeg husket feil. Det var ikke 50, det var 30 plater gelatin til 50 seigmenn.
Elsker desember og jul jegBare jeg som ikke liker desember så godt?
Meeen, jeg sitter i sofaen, har ikke pynta til jul med en liten ting engang og koser meg med strikking, popcorn og brus. Ønsker sol og sommer sånn at jeg slipper dyre regninger hos terapeuter på hestene fordi det er så kaldt at de bare stivner. Skal sies at gamlingen er 26 år nå, så han fortjener det ekstra, men fy desember og kulda gjør det dyrt. [emoji28][emoji206]
Nope er ikke detFerdig til jul??[emoji1]
Joda fin dagStille og fin dag hjemme[emoji1] du da?
Jeg skal hente de eldste på skolen når den er ferdig kl 13:45.
Kjøre inn til Oslo og til barnehagen til Lille U og juleavslutning.
Kjøpe blomster til min kusine
Dra på middag hos min kusine
Dra hjem med overtrøtte barn
Trene