Velkommen tilbake og lykke til!Hei. Jeg er ny her (eller, det er over tre år siden sist)Jeg er usikker på det her med ikm, men tror kanskje jeg tilhører her. Pp1
Hva betyr CD?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen tilbake og lykke til!Hei. Jeg er ny her (eller, det er over tre år siden sist)Jeg er usikker på det her med ikm, men tror kanskje jeg tilhører her. Pp1
Hva betyr CD?
Takk, vet jo ca når den kommer, testa før med vanlige el tester, men tenkte kanskje monitor kunne gjøre susenLykke til med monitor og leting etter EL![]()
Håper på detTakk, vet jo ca når den kommer, testa før med vanlige el tester, men tenkte kanskje monitor kunne gjøre susen![]()

Masse lykke til i uke 2!Jeg kan fjernes.
Hadde kjemisk forrige pp og tr kom 3 dager senere enn forventet, så jeg hopper over i uke 2
Lykke til alle sammen
Som først ut i det nye året håper jeg dere setter standarden med bare 2 streks-tester![]()
Som regel ikke feil med kortere syklus, men kjedelig hvis det ikke klaffer helt med aksjeleggingenJeg har regnet på en 36 dagers syklus siden det siste året har lagt på 33 til 36 dager mellom hver syklus. Men nå har jeg temperaturøkning som minner om 28 dagers, Får se de neste dagene hva som skjer, så mulig denne pp går til dunders da det ikke var tatt i beregning og sengehoppingen ikke har vært veldig høy i det siste. Får bare krysse fingrene. Xxx. Hopper gjerne over til uke 52, men det vil tiden vise
Krysser fingrene for at det holder! Blir spennende å se utviklingen Noen som har gjort seg noen tanker ang. alkohol på nyttårsaften i år med IKM i nyttårsuka?![]()
CD11 og allerede positiv EL test![]()
Håper det lover godt!CD11 og allerede positiv EL test![]()
Herlig[emoji16][emoji16][emoji16] happy humping!!
TakkSå gøy!Kos dere
![]()
Håper detHåper det lover godt!
Var heldigvis falsk alarm så da kommer den nok i slutten av uken istedet[emoji85][emoji3]Som regel ikke feil med kortere syklus, men kjedelig hvis det ikke klaffer helt med aksjeleggingenKrysser fingrene for at det holder! Blir spennende å se utviklingen
![]()
Så braVar heldigvis falsk alarm så da kommer den nok i slutten av uken istedet[emoji85][emoji3]

Her snakker vi «all in»!Da var jeg igang med alle kjerringråd i boka iallfall..
Grapefruktjuice til frokost, sammen med en kopp ingefærte og solvipect...Namnam..
To doser til med solvipect utover dagen - og en kopp kamillete til kvelds hvis jeg husker det..
El-testing hver dag denne uka (antatt el den 23..)..
Så satser vi på at humping, mandag, onsdag, fredag, søndag og tirsdag neste uke blir bra? Orker ikke hver kveld jeg..
Har du enda flere gode tips så tas de i mot med takk![]()