⭐️❤️ IKM uke 1 ~ 2018 ❤️⭐️

Hei. Jeg er ny her (eller, det er over tre år siden sist) ☺️ Jeg er usikker på det her med ikm, men tror kanskje jeg tilhører her. Pp1 ☺️ Hva betyr CD?
Velkommen tilbake og lykke til! :)

Jeg kan fjernes.
Hadde kjemisk forrige pp og tr kom 3 dager senere enn forventet, så jeg hopper over i uke 2
Lykke til alle sammen:happy:
Som først ut i det nye året håper jeg dere setter standarden med bare 2 streks-tester:woot:
Masse lykke til i uke 2! :) Vi er klare for å sette standarden :D

Jeg har regnet på en 36 dagers syklus siden det siste året har lagt på 33 til 36 dager mellom hver syklus. Men nå har jeg temperaturøkning som minner om 28 dagers, Får se de neste dagene hva som skjer, så mulig denne pp går til dunders da det ikke var tatt i beregning og sengehoppingen ikke har vært veldig høy i det siste. Får bare krysse fingrene. Xxx. Hopper gjerne over til uke 52, men det vil tiden vise

Jeg har regnet på en 36 dagers syklus siden det siste året har lagt på 33 til 36 dager mellom hver syklus. Men nå har jeg temperaturøkning som minner om 28 dagers, Får se de neste dagene hva som skjer, så mulig denne pp går til dunders da det ikke var tatt i beregning og sengehoppingen ikke har vært veldig høy i det siste. Får bare krysse fingrene. Xxx. Hopper gjerne over til uke 52, men det vil tiden vise
Som regel ikke feil med kortere syklus, men kjedelig hvis det ikke klaffer helt med aksjeleggingen :wtf: Krysser fingrene for at det holder! Blir spennende å se utviklingen :)

Ikm fredag 5.Januar. Pp 9
Krysser fingrene for oss alle! Vil så gjerne se de to strekene nå...

Noen som har gjort seg noen tanker ang. alkohol på nyttårsaften i år med IKM i nyttårsuka? :confused004

Jeg drikker om mannen ikke rekker hjem ved eggløsning ( jobber i Nordsjøen). Rekker han hjem og vi får kost oss i romjulen drikker jeg nok ikke[emoji4]

CD11 og allerede positiv EL test :)

Som regel ikke feil med kortere syklus, men kjedelig hvis det ikke klaffer helt med aksjeleggingen :wtf: Krysser fingrene for at det holder! Blir spennende å se utviklingen :)
Var heldigvis falsk alarm så da kommer den nok i slutten av uken istedet[emoji85][emoji3]

Da var jeg igang med alle kjerringråd i boka iallfall.. :happy7
Grapefruktjuice til frokost, sammen med en kopp ingefærte og solvipect...Namnam..
To doser til med solvipect utover dagen - og en kopp kamillete til kvelds hvis jeg husker det.. :P
El-testing hver dag denne uka (antatt el den 23..)..
Så satser vi på at humping, mandag, onsdag, fredag, søndag og tirsdag neste uke blir bra? Orker ikke hver kveld jeg.. :P

Har du enda flere gode tips så tas de i mot med takk :wav

Da var jeg igang med alle kjerringråd i boka iallfall.. :happy7
Grapefruktjuice til frokost, sammen med en kopp ingefærte og solvipect...Namnam..
To doser til med solvipect utover dagen - og en kopp kamillete til kvelds hvis jeg husker det.. :p
El-testing hver dag denne uka (antatt el den 23..)..
Så satser vi på at humping, mandag, onsdag, fredag, søndag og tirsdag neste uke blir bra? Orker ikke hver kveld jeg.. :p

Har du enda flere gode tips så tas de i mot med takk :wav
Her snakker vi «all in»! :D Grapefruktjuice og salvie-te her :) Hva skal ingefærte og kamillete være for?

Back
Topp