Satser på en første plassDet var det helt klart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på en første plassDet var det helt klart
Førjulstradisjon.Der kom omgangssyken også gitt :/
Der kom omgangssyken også gitt :/
Aldri prøvd men veldig lystÅåå jaislykter
takk for tips!
Guttungen er allerede syk,og har vært det siden lørdag . Og nå frøkna med omgangssyken.Førjulstradisjon.
Hvem er rammet? Håper det går fort over og ikke smitter. Vi hadde omgangssyke og øyebetennelse for ei god uke siden og ingen smittet!
Mhm skjønner jeg godtGlad vi ikke har fått den enda.
Nei! Masse god bedring! Hadde håpet på en kaffe på onsdag jegDer kom omgangssyken også gitt :/
God bedringGuttungen er allerede syk,og har vært det siden lørdag . Og nå frøkna med omgangssyken.
Mhm skjønner jeg godt![]()
Sliter med stemningen jeg ogsåHmmm. Av og til lurer jeg på hvorfor jeg gidder å feire jul. Det er så mange forventninger, få innfris. Pengene renner ut av lommeboka, magen stappes full av mat, folk krangler, gaven slo ikke an. Jeg får bare ikke julestemning jeg. Blir liksom litt nummen av dette stresset. Er avhengig av at noen tar Lillejenta for å få gjort noe. Om dagen er det greit, men da er folk på arbeid. Om kvelden og natten er det bare pupp som er bra nok.
Men nå tror jeg at Lillejenta begynner å bli mett. Skal bare innom konkurranseforumet, så blir det natta.
Mhm håper det. Bør vi være friske i julen og romjulen syns jegForferdelige ting å få rett før jul. Håper de snart er friske og raske igjen![]()
En stund til onsdag enda så håper de er friske til det altsåNei! Masse god bedring! Hadde håpet på en kaffe på onsdag jeg![]()
Vi krysser for detEn stund til onsdag enda så håper de er friske til det altså![]()
Uff daDer kom omgangssyken også gitt :/
God morgenGod morgen
God morgen.God morgen
Mhm frøknaUff da
Ånei! God bedring[emoji173]Der kom omgangssyken også gitt :/