Skravletråd Desember

Der kom omgangssyken også gitt :/
Førjulstradisjon.

Hvem er rammet? Håper det går fort over og ikke smitter. Vi hadde omgangssyke og øyebetennelse for ei god uke siden og ingen smittet!

Ååå ja :) islykter :) takk for tips!
Aldri prøvd men veldig lyst

Ikke vanlig med stabile kuldegrader her. Men kan jo prøve selv om de altså trolig regnet bort over helga da. Hadde vært gøy til jul men spørs om det blir kaldt nok.

Førjulstradisjon.

Hvem er rammet? Håper det går fort over og ikke smitter. Vi hadde omgangssyke og øyebetennelse for ei god uke siden og ingen smittet!
Guttungen er allerede syk,og har vært det siden lørdag . Og nå frøkna med omgangssyken.

Hmmm. Av og til lurer jeg på hvorfor jeg gidder å feire jul. Det er så mange forventninger, få innfris. Pengene renner ut av lommeboka, magen stappes full av mat, folk krangler, gaven slo ikke an. Jeg får bare ikke julestemning jeg. Blir liksom litt nummen av dette stresset. Er avhengig av at noen tar Lillejenta for å få gjort noe. Om dagen er det greit, men da er folk på arbeid. Om kvelden og natten er det bare pupp som er bra nok.

Men nå tror jeg at Lillejenta begynner å bli mett. Skal bare innom konkurranseforumet, så blir det natta.

Hmmm. Av og til lurer jeg på hvorfor jeg gidder å feire jul. Det er så mange forventninger, få innfris. Pengene renner ut av lommeboka, magen stappes full av mat, folk krangler, gaven slo ikke an. Jeg får bare ikke julestemning jeg. Blir liksom litt nummen av dette stresset. Er avhengig av at noen tar Lillejenta for å få gjort noe. Om dagen er det greit, men da er folk på arbeid. Om kvelden og natten er det bare pupp som er bra nok.

Men nå tror jeg at Lillejenta begynner å bli mett. Skal bare innom konkurranseforumet, så blir det natta.
Sliter med stemningen jeg også

Ingen klager på gavene, det er ikke det. Men jeg har så mye å gjøre. Huset ser ikke ut, virkelig. Og vi har jo en bursdag 25. Så det kommer en del folk, håper jeg. Noen i alle fall. Slett ikke så mange da. Siden det er den dagen.

Gavene som skulle sendes i helga som var, er ikke pakket inn. Julekortene som skal være med er ikke laget og kalenderen med bilde av ungene, nei. Og fredag er frist for å sende bilder til min kusine for kalender til farmoren min også, av oldebarn.
Brenne mandler og sende med i den gaven som skal sendes skulle jeg også.

På jobb er jeg på etterskudd med alt jeg skulle gjøre, og de jeg samarbeider med har også arbeid oppetter ørene. Og jeg har tenkt å ha juleferie!

Og akkurat nå vet jeg at jeg må ta grep. For jeg våknet ikke av lillemor. ( hun er ammet en del i natt etter at hun ikke spiste annen kveldsmat enn en lussekatt i bhg, kom sent hjem og ville ikke ha mat) jeg våknet med tanken på alt jeg har å gjøre. Når jeg blir for stresset tar jeg det med meg om natten og drømmer om uløselige problemer eller ligger våken

Back
Topp