Skravletråd Desember

Hvordan i alle dager skal jeg komme i mål til jul???

I morgen kveld og onsdag er det juleavslutning i klassene til de eldste
Torsdag og fredag har jeg tatt meg fri for å gjøre i stand til bursdagen til frøkna
Lørdag er det bursdagsfeiring
Søndag, muligens jeg får bakt litt, men føler på meg at det er noe jeg har glemt
Mandag kveld får jeg muligens litt tid
Tirsdag halv dag hjemmekontor, juleavslutning barnehagen og middag hos min kusine
Onsdag kveld handling
Torsdag og fredag tatt med fri, lage pålegg og pynte til jul
Og så er det lillejuleaften og vi drar til mamma

Må pakke inn en del pakker, lage 5 typer småkaker inkludert pepperkakehus som skal pyntes av ungene og 2 typer pålegg

Jo takk, skjønner hva du mener[emoji13] kunne tenkt meg en ekstra uke[emoji28]

Halvannen time ekstremt dårlig søvn fra to til halv fire inatt. Hva skjer :( blir tullerusk av søvnproblemene og smertene i kroppen. Søvnen før psykologtimene dagen etter pleier aldri være særlig god for blir liggende å tenke. Men inatt var det ekstremt. Legen lovde å fornye reseptene mine igår før hen går på juleferie men det skjedde jo ikke :(

Har du testet melatonin?[emoji4]

Har du testet melatonin?[emoji4]

Nei det har jeg ikke. Vet du noe om det? Mye skumle bivirkninger? Sliter ekstremt med søvn spesielt i mørketiden. Men sønproblemene er blitt bare verre og verre med tiden

Og nå kommer mildværet igjen....[emoji13][emoji38][emoji849]
Jeg vet, meldt 5 grader og regn :rolleyes: Lenge julefølelsen varte :confused: Og i morgen er det Lucia feiring ute i barnehagen, gøy å se på det i regnet:D

Endelig min tur til å sitte ned etter en veldig lang og travel dag.

Levere unger
Jobb
Hente unger
Lage og spise middag
Juleavslutning klassen til mellomste
Ukeshandle

Forflyttet meg fra sofa til sengen, mye bedre for bekken og ryggen :happy::sleep002

Senga er alltid best for bekkenet og ryggen enn sofaen. Kjenner godt til den ;)
Klarer ikke finne noen ordentlige stillinger i sofaen selv om den er forholdsvis myk :yuck: Gode sengen funker alltid :singing:

Klarer ikke finne noen ordentlige stillinger i sofaen selv om den er forholdsvis myk :yuck: Gode sengen funker alltid :singing:

Er ikke gravid lengre, men finner enda ingen gode stillinger i sofaen :p prøvd sånn bbhugme pute?

Er ikke gravid lengre, men finner enda ingen gode stillinger i sofaen :p prøvd sånn bbhugme pute?
Har ei stor ammepute som jeg ‘former’ under beina men den er best å ha i sengen; kommer mer til sin rett der:p

Nå skal jeg til å gå å legge meg.
Så er det på'n igjen i morgen.
I morgen er det Lusia i barnehagen på morgenen.
Jobb
Henting av unger
Middag
Juleavslutning i klassen til eldste
Muligens litt baking på kvelden

Lucia her og i morgen i bhg. Men kun de eldste skal gå i toget ifølge planen.
Ellers er det full rulle med sying, levering, henting bhg, blodprøve, røngten og fysiotime. Innom pappa for å hjelpe med nettbanken på sin første smarttelefon vi vant til han fra teli :)

God kveld i natten!

Back
Topp