Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dag 2Kommer vel an på hvor mange dagers egg du har fryst ned? Hos meg ga de faktisk mine blastoer over 90% sjans for at de overlevde opptining. 2 av 2 har overlevd opptining hittil.
Men siden de er på samme strå, og begge kanskje overlever, kan du jo ytre ønske om å få sette inn begge[emoji5]
Åh? Men hva mener de med det egentlig ? Hvorfor ikke fryse ned et og et om de begge er bra nok til å fryse ned.noen av eggene mine er fryst i samme strå.
Ble fortalt at sansynligheten ved fryseforsøk er lavere, derfor setter de ofte inn to.
Åh? Men hva mener de med det egentlig ? Hvorfor ikke fryse ned et og et om de begge er bra nok til å fryse ned.
Åja! Da vet jeg detDe fryser gjerne 2-dagers og endel 3-dagers sammen. Litt avhengig av kvalitet. Dette fordi ikke alle overlever opptining, og da er det større sjanse for å ha i alle fall ett til innsett. Så kan man velge å sette inn ett eller to.
Blastocyster fryses alltid en og en. Dette fordi langt flere overlever opptining. De setter nesten aldri inn to blastocyster, for da blir det for stor risiko for tvillinger (noe de ønsker å unngå).
ÅneiEggene tålte ikke opptiningså blir ikke innsett imorgen. Er såå lei nå
håpte å få positiv test i jula, hadde sett for meg alt nå. Såå sur!
Eggene tålte ikke opptiningså blir ikke innsett imorgen. Er såå lei nå
håpte å få positiv test i jula, hadde sett for meg alt nå. Såå sur!
Ja det var de sisteÅneiså utrolig trist!! For en nedtur
var det dine siste egg?? (ellers hadde de vel tatt opp fler)