Ulrik jublet når han skjønte at han ikke skulle i barnehagen i dag for da kunne han leke med toget hele dagen
![]()
Frøkna elsker her og å leke med togbane, men må få oss litt flere deler. Har dere briobanen eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ulrik jublet når han skjønte at han ikke skulle i barnehagen i dag for da kunne han leke med toget hele dagen
![]()
Jepp.Frøkna elsker her og å leke med togbane, men må få oss litt flere deler. Har dere briobanen eller?
Jepp.
Ved tanke på at han er nummer 3 så har vi fått er del etter hvert
Vi har både brio og en annen som passer sammen med den så vi har masse deler. Lillemor er vel egentlig klar for den ja. Men da må noe annet ut av stua for det et grenser for hvor mange lekekasser vi kan ha i stua...
Minner... for 7 år siden hadde jeg akkurat fått min første epidural. Lite viste jeg at 02.18 kommende natt skulle jeg holde prinsen min i armene mine!
Knapt noe søvn i natta som var. For mye smerter i hele kroppen. Og tidlig opp. Mannen skulle en tur opp på jobben og besøke de siden han er i permisjon og liker å stikke litt innom en gang i mnd for å hilse på og snakke litt med sjefen. Så han ble borte fra halv åtte (leverte i bhg først) til halv ett. Yngste hadde tidenes dårligste dag når jeg var alene med henne. Måtte ta smertestillende i det øyeblikket jeg stod opp for å klare å ta hånd om meg selv og hu. Var bare hylskrik og overtrøtt jente som ikke klarte å sove. Skikkelig magevondtså ble tung dag. Da han kom hjem gikk vi alle å la oss. Hun elsker å sove i armkroken hans og sovna med en gang. Føler det er dritt at jeg ikke klarer roe henne på samme måte
han har liksom en ting.. han får det til. Hun liker ikke å slappe av i armkroken min. Så de sov i over tre timer heldigvis. Men jeg fikk ikke sove. Har bare altfor vondt. Og det har ikke blitt noe bedre :/
Jobb frem til 1700 så er det endelig helg. Julebord med noen vennepar imorgen.
God morgen. Fredag og snart helg.
Får lete frem en godbit i Julestemningskalenderen i dag![]()
Haha. Trodde ikke voksne hadde lov til ikke å like fisk![]()
Så slitsomt[emoji20] håper formen er blitt bedre?
Sp kjekt kos deg i gbg
Null stress. Julestemning kommer ved å senke tempo. Svare der man vil, når man vil.Jeg er bortreist i helga så får ikke fulgt opp kalenderen din[emoji20] tar det igjen når jeg kommer hjem[emoji173]️
Kommer hjem og roper på hele familien.
Sier at nå skal vi leke en lek.
Mannen griner litt på nesen, men sier ingenting. Han skulle jo gjøre seg klar til julebord.
Jeg peker på pappaen og spør barna hvem dette er, de sier det er pappa.
Så spør jeg hvor pappa er, en sier der, en sier hjemme og en sier i stuen.
Så sier jeg pappa en nå hjemme, leken går ut på å late som om pappa ikke er her.
Dersom det er noe skal dere bare snakke til mamma..
Mannen smiler fra øre til øre og ungene ser ut som spørsmålstegn![]()
Og nå er det helg![]()
Tusen takkbedre nå virker det som
![]()
Jeg gjør virkelig ikke det ^^
Dyster ja, og trøtt ^^
Skulle derfor legge meg tidlig, men måtte bare felle litt, og da var det like greit å gjøre alt ferdig. Ville sikkert ta en 10 min. Tok godt over en time gitt, og da ville ikke kroppen sove lenger. Sånn kan det gå ^^