Superskravlerne!!

TIL DERE SOM KLØR!
Jeg tok i starten av graviditeten folat som var 1mg(eller hva det heter) Samboeren min hadde dem fra da ham ble operert tidligere i år, og trengte mye folat.
Men etter et par dager begynte jeg å klø over alt noe helt forferdelig. Det tok noen dager før jeg forstå at det var pga for mye folat.
Så kanskje dette kan være årsaken? Hvis du tar et generelt kosttilskudd i tillegg til folat....
Bare en tanken ;)
 
Nå har jeg gleder meg flere dager til å flytte mens nå gruer jeg meg så mye[emoji23][emoji1381] har bodd på samme sted i syv år og kjenner at tårene presser på og føleren sorg av det livet jeg kommer til å forlate, og jeg vet at jeg får noe mye bedre men hormonene går jo vilt fra før av og nå har jeg klump i halsen og tårer som presser på mens jeg selv ler av at jeg er så tåpelig[emoji23][emoji1381][emoji30]
 
Bare et lite tips om at Topp 100 Desember nå er i gang, så det er nye sjanser til å vinne flotte premier! :)
 
Da må vi gire opp her da... topp 100 er i gang!!

Enig, har hatt så mye med flytting i det siste så blitt lite skravling. Men er med mer og mer utover desember. Men nå er det natta, sov godt så må vi alle skravle mer så vi får oss opp på lista[emoji1305][emoji170]
 
Jeg fikk endret termindato på oul, og vil derfor endre termindato i gravid og barn appen. Er det noen som vet hvordan man gjør det?
 
Jeg fikk endret termindato på oul, og vil derfor endre termindato i gravid og barn appen. Er det noen som vet hvordan man gjør det?

Under innstillinger trykker du på bildet av babyen. Her kan man velge mellom:
- blødningsdato
- unnfangelse
- termin
Her velger du termin og setter inn datoen du har fått :)
 
Under innstillinger trykker du på bildet av babyen. Her kan man velge mellom:
- blødningsdato
- unnfangelse
- termin
Her velger du termin og setter inn datoen du har fått :)

Tusen takk for hjelpen! Virkelig ikke en intuitiv app når det kommer til å gjøre endringer [emoji4]
 
18+3

Ååååh så jeg sliter med å finne rette sovestillinger.. blir gal! Ikke nok med det, men så 30 min etter jeg har stått opp er jeg like trøtt igjen.. Sover jo nesten hele dagen [emoji23]

Er det bare meg eller?
 
18+3

Ååååh så jeg sliter med å finne rette sovestillinger.. blir gal! Ikke nok med det, men så 30 min etter jeg har stått opp er jeg like trøtt igjen.. Sover jo nesten hele dagen [emoji23]

Er det bare meg eller?

Det er ikke bare deg! Ubehagelig å ligge på rygg, magen er i veien for å ligge på mage, blir sliten i hofter og bekken av å bare ligge på sida. Jeg snakket med legen om det, og ble anbefalt «gravidpute» for å bygge opp ryndt kroppen for å avlaste.

Jeg leste litt på nettet og så at BBhugme har fått mye positiv omtale. Den er litt dyr, men kan til gjengjeld brukes både som gravidpute, ammepute og babynest. Babyverden hadde «puppefredag» forrige helg med 20% rabatt på bl.a. denne, så da ble prisen litt bedre. Jeg slo til og fikk puta på onsdag.

Den er litt uvant å sove med i starten, men det begynner å gå seg til nå [emoji4] Men sånn er det jo når man kjøper ny hodepute eller seng også, så det var forsåvidt forventet. Jeg bruker også å ha den i sofaen på dagtid, og kjenner at den da hjelper til med å løse opp i spenningene jeg har hatt i korsryggen med at den gir bedre støtte enn vanlige sofaputer, også bruker jeg den som en «bolster» til å ligge på for å strekke ut ryggen. Et kjøp jeg virkelig er glad for at jeg gjorde!
 
Ååå nå har jeg endelig vært på OUL og ser ut som vi skal få en jente rundt 19 mai (ble flyttet 1 uke) så gøy å se alt velfungerende i den lille kroppen.

Så kjekt! [emoji2] Gratulerer!
Gleder meg til vi skal på oul! Bare noen dager igjen nå! :)
 
Back
Topp