Superskravlerne!!

Skal du føde på Bærum sykehus?
Har du flere Barn? Jeg har mens termin 11 mai.

Ja skal føde på Bærum sykehus, har termin hittil 25 mai. Nei dette blir første barnet. Har du flere barn? Kanskje født på Bærum sykehus før?
 
Ja skal føde på Bærum sykehus, har termin hittil 25 mai. Nei dette blir første barnet. Har du flere barn? Kanskje født på Bærum sykehus før?

Ja har en gutt på straks 4. Ja født der sist også. Alle fikk egene rom så det var jeg veldig fornøyd med. Veldig fint felles spise og oppholdsrom også. Stort sett fornøyd.
 
c335bd73fcdb55c5bbbbe63a7e3b456c.jpg


Sitter i sofaen og nyter en rolig morgen før jeg skal avgårde på jobb[emoji4]

Gudbedre, for ei utsikt [emoji7][emoji7][emoji7]
 
God morgen[emoji173]️
Ønsker dere en kjempe fin tirsdag.
I dag skal jeg på frokostevent på morningen(smart for meg som kaster opp av alt) så lunsj med ei venninne(super smart igjen[emoji85][emoji23]) så skal jeg på to visninger jeg gleder meg til[emoji173]️[emoji93]

Hva er tirsdagsplanene deres? [emoji300]️
 
Lykke til på visning! Dagen min er å prøve ut akupunktur mot bekkenet, så blir det fullt hus med tantebarn og middag etter det, også sofaen tenker jeg xsmile9
 
Lykke til på visning! Dagen min er å prøve ut akupunktur mot bekkenet, så blir det fullt hus med tantebarn og middag etter det, også sofaen tenker jeg xsmile9

Tusen takk[emoji173]️ høres ut som en bra dag[emoji1] trur jeg må prøve akupunktur for bekkenet jeg også, men syntes akupunktur er så vondt[emoji85][emoji31]
 
Vært på visning nå og stedet gikk over mine forventninger.[emoji7] det eneste jeg kjenner på at jeg er avhengig av bil og må kjøpe dette pronto. Så litt slitsomt å begynne med det nå for å bestemme meg om jeg skal ta den eller ikke. Det var perfekt plass til å ha et barn på. Med stor gårdsplass, og store lyse rom inne. Ti minutter med bil til Sandvika sentrum. Men er ikke glad i å kjøre bil så da må jeg kjapt kjøpe en og vende meg til den med engang så jeg ikke sitter fast der. Åhh er gira men samtidig usikker. Er så redd for å føle meg ensom om jeg flytter ut av byen.
 
Vært på visning nå og stedet gikk over mine forventninger.[emoji7] det eneste jeg kjenner på at jeg er avhengig av bil og må kjøpe dette pronto. Så litt slitsomt å begynne med det nå for å bestemme meg om jeg skal ta den eller ikke. Det var perfekt plass til å ha et barn på. Med stor gårdsplass, og store lyse rom inne. Ti minutter med bil til Sandvika sentrum. Men er ikke glad i å kjøre bil så da må jeg kjapt kjøpe en og vende meg til den med engang så jeg ikke sitter fast der. Åhh er gira men samtidig usikker. Er så redd for å føle meg ensom om jeg flytter ut av byen.

Hvor var du på visning?
 
Kjedelig å være våken på natta altså[emoji17]

Ja det var jeg natt til fredag ikke godt, men i går sovnet jeg utslitt ved syv tiden og våknet 12 timer etter. Første gang siden jeg ble gravid som jeg har sovet en hel natt[emoji23] såååå deilig[emoji173]️
 
Tips til dere som blir kvalme av feit snacks men som fyser... popcorn[emoji7][emoji1362]
Det er så godt med micropop for tiden...!
 
Tips til dere som blir kvalme av feit snacks men som fyser... popcorn[emoji7][emoji1362]
Det er så godt med micropop for tiden...!

Ja jeg spiser mye av micropop jeg også, var min go to snack når jeg trente mye også. Super godt selv når man er kvalm[emoji1305]
 
Back
Topp