Det er detUff da[emoji13] altfor lite!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er detUff da[emoji13] altfor lite!!
God kveldGod morgen[emoji2]
Ja hver dagMorn morn. Jobb idag?
Vært på jobbGod morgen til deg ogsåplaner i dag?
I dag skal hu på 11 år lage middag. I dag blir det hjemmelaga tomatsuppe da [emoji3]
Eg rakk det en stund. Var rask hos legen
Når man pleier å avslutte senest 1540 for å hente (uten handling på vei hjem) innen bhg og sfo stenger 1630
Og brått oppdager at klokka er 1551
Da logger man av i full fart, løper ut av kontoret og er takknemlig for at køa går i grei fart, plukker med seg lillemor i bhg i full fart med litt lite tid i garderoben, parkerer utenfor skolen med "ja, jeg rekker det" og er ute fra sfo 1628, to minutter før de stenger, fornnyd med seg selv. Lysene er av innen vi kommer oss ut fra parkeringen, men vi rakk det. Men i morgen satser jeg nå likevel på å avslutte innen 1540 sånn siden det ikke alltid er køen går like fort og det er greit å ha et par minutter mer i bhg...
Veldig syns jegSuper lekse![]()
Veldig. Flink var hu også. Det smakte godt [emoji7][emoji3]Så flink å lage middag til dere da![]()
Blir det variert kost da? Jeg pleide å kun lage pølse og potetmosVeldig syns jeg![]()
Sist laga hu taco.Blir det variert kost da? Jeg pleide å kun lage pølse og potetmosMine foreldre ble relativt lei etter hvert ^^
Sist laga hu taco.
I dag laga hu hjemmelaga tomatsuppe mef makaroni og egg
Gudene vet neste gang. Trot hu vil prøve lage hjemmelaga burger snakka hu om![]()
Ja. Særlig når der skal hentes to stederVeldig greit å ha litt slingringsmonn ved henting hit og dit![]()
JaLuksus altså![]()
Så sjelden man vinner på de noe mer enn 25 kr er du rik gitt [emoji23]Jeg vant 125 kr på et flakslodd I dag. Føler meg rik![]()
Så sjelden man vinner på de noe mer enn 25 kr er du rik gitt [emoji23]

Så bra hoppa det er sånn i våren skole ogVeldigBegynt i år med matlaging på skolen og hatt det som lekser 2 ganger til nå