Skravletråd Desember

Adventskalendere ja;

1. Byggern
  2. Christiania glassmagasin
  3. Europris
  4. Fagmøbler
  5. Felleskjøpet
  6. Fjordkraft
  7. Gamer.no
  8. Garnkurven.no
  9. Joker
  10. Kitchn
  11. Kondomeriet
  12. Kreative ideer
  13. Mester Grønn
  14. Nidar
  15. Skeidar
  16. Spar
  17. Nøstebarn
  18. Ringo
  19. Babyverden
  20. Nille
  21. Pierre Robert
De 2 siste er jeg usikker på. I dag var det bare tilbud som jeg fant, usikker på om de har premier og. Jeg trodde jo det.

Fin liste det[emoji1]

Skall ta det opp med henne imon

Gjør det :) noe må fu jo ha svar på. Går ikke ann å gå rundt sånn her uten å utredes for å utelukke noe videre. Prøvd fysioterapeut eller kiropraktor? Jeg går til fysioterapeuter og skal nå prøve en psykomotorisk fysio for de er mer spesialiserte på smerter og hvordan de brer seg i kroppen. Og prøve å få hodet til å samarbeide med kroppen, ikke motarbeide

Det samme er mine. Blir svett i luggen og de drøyer veldig lenge, for de skal pakkes inn og sendes igjen:p

Aah. Da må de komme snart. Minner meg på at jeg må få pakka og sendt avgårde julegaver skart altså [emoji849]

Forfjor ja. Lillemor er snart to år, tenk det!

Og jeg unner virkelig alle friske barn i jula og håper på det. For syke unger passer aldri, men ungene gleder seg sånn til jul, dumt når de går glipp av ting.

Tiden går rasende fort! Mi eldste blir snart 2,5 år og yngste allerede fire mnd og føles ikke som en liten baby lengre :p

Ja. Det er aldri passende med sykdom på hele familien i juletider.

Gjør det :) noe må fu jo ha svar på. Går ikke ann å gå rundt sånn her uten å utredes for å utelukke noe videre. Prøvd fysioterapeut eller kiropraktor? Jeg går til fysioterapeuter og skal nå prøve en psykomotorisk fysio for de er mer spesialiserte på smerter og hvordan de brer seg i kroppen. Og prøve å få hodet til å samarbeide med kroppen, ikke motarbeide
Nei Hon sa me ska børja med mr så ser vi vidare . Skall snakke litt med henne idag

Last edited:
Alt er ferdig nåå :D
b2c45923fade560fe729d9890c96ab62.jpg
pannebånda ble så søte :D
Åh så fine!!

Back
Topp