Skravletråd Desember

Hehe, lille rampetroll[emoji28]
Blir nok bra å komme tilbake til barnehage igjen ja[emoji2]
Hun er jo lita, ikke to engang, så at hun "trenger bhg" virker litt feil. Men hun trenger rutinene sine, og de inkluderer bhg, hvor hun faktisk sover på dagen. Hjemme sover hun ikke på dagen og det merkes på søndag at hun burde så på tirsdag.... Hun trenger rutinene sine.

Flott gave da[emoji2]
Ja. Jeg kjøpte til yngste også selv om det er til voksen dyne. Så hun skal ha likt som dem

Hun bruker bare min dyne nå men jeg tenkte vi kunne ha tre dyner og se om jeg kanskje fryser mindre når det blir kaldt igjen over helga dersom hun og jeg deler to. For å dele min et litt lite når det et kaldt. Og hun tar mye av den. Så jeg skal ta på til henne også, men jeg rakk ikke skifte på senga vår i dag. Jeg rakk ungene sine før den fredelige situasjonen gikk over i en mer krigersk jente så jeg måtte være tilstede

Det stoppet ca der, og lillemor gikk over til å rive trgnebøker. Kaste trgnesaker vegg imellom, slå sine søsken og i det hele tatt

Tror hun har godt av bhg i morgen, ut i frisk luft litt og se andre enn søstra...
He he for lenge hjemme

Hun er jo lita, ikke to engang, så at hun "trenger bhg" virker litt feil. Men hun trenger rutinene sine, og de inkluderer bhg, hvor hun faktisk sover på dagen. Hjemme sover hun ikke på dagen og det merkes på søndag at hun burde så på tirsdag.... Hun trenger rutinene sine.

Rutiner er viktig[emoji2] alltid vært det for mine også.

Ja. Jeg kjøpte til yngste også selv om det er til voksen dyne. Så hun skal ha likt som dem

Hun bruker bare min dyne nå men jeg tenkte vi kunne ha tre dyner og se om jeg kanskje fryser mindre når det blir kaldt igjen over helga dersom hun og jeg deler to. For å dele min et litt lite når det et kaldt. Og hun tar mye av den. Så jeg skal ta på til henne også, men jeg rakk ikke skifte på senga vår i dag. Jeg rakk ungene sine før den fredelige situasjonen gikk over i en mer krigersk jente så jeg måtte være tilstede

En dyne blir for lite for to ja[emoji4] her deler jeg og 5 åringen dyne når han kommer tuslende midt på natta... Jeg har sjelden dyne over kroppen[emoji13]

Det er grusomt :( hjelper naproxsen? Åssen smerter er det egentlig? Over hele kroppen?

Spurte broren min som jobber på sykehus som sykepleier og er litt over interessert i mr :p han sier slitasje på beinvev vises. Og sa dette «Altså, det blir ikke mer detaljert enn MR.. så per teori skal det være mulig å se muskelskader, men hovedsakelig er det ikke muskelvev som fokuseres på. Muskulære lidelse blir som regel diagnostisert via symptomer og utelukkelse av andre ting som man finner på bildeundersøkelser og blodprøver. Mr fokuseres på nerver og beinvev»
Takk . Naproxen hjelper lite. Eg har vont dygnet runt typ. Våkner av smerter. Smerter sitter på høgre side i nakken og går opp på i hode typ 15 opp fra nakken. Bara den siden er vond.

Er så sugen på å pynte treet nå jeg... har falskt...
Vi pyntet på lørdag , har også falskt og ungene spurte så pent om vi ikke kunne gjøre det så,da ble det satt opp:) Koslig i grunn med ekstra lys i stuen om morgenen og kvelden :happy:

Prøvde å spille wow, men duppet av hele tiden. Så jeg gjorde unna dagens adventskalendere på nett. Jeg har skrevet alle ned i min Bullet Journal, og krysser av etter som jeg fullfører. Har 20 stk, for jeg vil ikke være med på noen der jeg må kommentere, like eller dele noe på Facebook.

Deltatt i de fleste jeg har kommet over og. Har vunnet en igår :) men tar de som er lett å være med på. Lik og kommenter men deler ikke

Vi pyntet på lørdag , har også falskt og ungene spurte så pent om vi ikke kunne gjøre det så,da ble det satt opp:) Koslig i grunn med ekstra lys i stuen om morgenen og kvelden :happy:
Poden blir 7 år På fredag, så kanskje vi skulle hatt det som en aktivitet på bursdagen for han og søsteren:)

Her har ingen lagt seg ennå, gleder meg til det skjer[emoji38]

Ingen her heller. Eldste ble lagt for en time siden. Enda våken. Yngste sovnen halvtime og veeeldig våken nå

Back
Topp