Skravletråd Desember

Vel. Gangen er fortsatt et kaos for jentene trengte meg.

Men mellomste har i alle fall fått nisse-sengetøy og eldste får når han kommer hjem og tar av det andre.

Yngste sitt er i trommelen, det var ikke i bruk i fjor

Så koselig med nissedyne[emoji2] har ikke det vi....

Ja, har det. Og det funker. Men vil ikke gi det hver kveld... var en periode han spurte selv om han kunne få nesten hver kveld... synes det ble litt ekkelt rett og slett :(

Skjønner det[emoji4]
Vi er på dag 4 nå, og det funker over all forventning[emoji2] han vet ikke at han får det da, blander det i kveldsmaten hans[emoji6]

Ja veldig! Jeg er veldig glad i jula, men ser at det blir litt mindre pynt og kakebaking i år enn jeg pleier. Det er travelt med baby i hus! Så da prioriteref jeg heller litt færre ting så jeg ksn kose meg skikkelig, istedenfor å stresse med å rekke alt det jeg pleier.

Fornuftig tanke det[emoji2] stress er ikke kos, så det unngår vi[emoji6]

Så koselig dere har det[emoji1]
Det stoppet ca der, og lillemor gikk over til å rive trgnebøker. Kaste trgnesaker vegg imellom, slå sine søsken og i det hele tatt

Tror hun har godt av bhg i morgen, ut i frisk luft litt og se andre enn søstra...

Krysser alt jeg har for at ingen flere blir syke[emoji4]
Her går det oppkast og diaré i barnehagen[emoji13] trenger kryssede fingre selv!
Krysser for deg.

Dels et ønske om å faktisk være ferdig til svigermor kommer. Bare lage godteri og kose oss de siste dagene.

Men dels av erfaring at jeg kommer på etterskudd så godt å ha den siste uka til å gå på. Og svigermor får nok være med å lage jul her i år også.

Prøvde å spille wow, men duppet av hele tiden. Så jeg gjorde unna dagens adventskalendere på nett. Jeg har skrevet alle ned i min Bullet Journal, og krysser av etter som jeg fullfører. Har 20 stk, for jeg vil ikke være med på noen der jeg må kommentere, like eller dele noe på Facebook.
Oi. Deler du lista.

Jeg svarer bare på sånn 2-3-4 stykker ustrukturert....

Det stoppet ca der, og lillemor gikk over til å rive trgnebøker. Kaste trgnesaker vegg imellom, slå sine søsken og i det hele tatt

Tror hun har godt av bhg i morgen, ut i frisk luft litt og se andre enn søstra...

Hehe, lille rampetroll[emoji28]
Blir nok bra å komme tilbake til barnehage igjen ja[emoji2]

Så koselig med nissedyne[emoji2] har ikke det vi....
Ungene fikk i julegave i fjor. Av oldemor tror jeg. (en av de jeg kjøper. Kan ha vært fra nissen. Men tror det var henne. Det og en pysj hver tror jeg.)

Back
Topp