Jo. Kos er det. Men jeg sover hvertfall iklr godt med unger i senga. Mest fordi hu sparker og flytter seg overalt [emoji23]
Jeg er heldig sånnsett, siden Lillejenta konstant går for pappaen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo. Kos er det. Men jeg sover hvertfall iklr godt med unger i senga. Mest fordi hu sparker og flytter seg overalt [emoji23]
Nå leker de fint sammen på loftet og jeg benytter muligheten til å ta igjen litt av det jeg skulle gjort ifølge masterplanen min til jul.
Dvs. Jeg forsøker nå å rydde og støvsuge den gangen jeg skulle ta sist mandag
Men hunden mener visst at jeg heller skal ta henne ut i hagen
Må bare lufte littegrann da Mannen er lei av å høre på klagingenmin hver eneste natt når jeg skal snu meg rundt i sengen våkner jeg fordi puppene er så ømme og når jeg står opp så kjennes det ut som de skal sprekke
veteran det mulig for brystbetennelse veldig tidlig i svangerskapet?
føler meg fint i røde genseren min i dag ho ho ho![]()
De er teite de
Ja, hjemmekontor er fint. Heldigvis.
Men resten av uka må han på kontoret og trolig en del litt halvlange dager i tillegg til kveldsjobbing pga rapportering, så derved faller henting og levering og sykt barn og hele den greia på meg. Men det går vel. Bare de ikke blir mer syke. Det tror jeg ikke at jeg har tid til, da må noen steppe inn og ta en del av oppgavene mine på jobb, og jeg vet jo at det er det egentlig ingen som har tid til
Uff det er så vont att ikkje få sove. Men vet du om de kan se muskelskader på MR?
JA, formen er fin den, så jeg bare kryser fingerne for at det ikke blir noe mer.
Etter en stund med lego på loftet og diverse på romemt til mellomste er de nå satt i sofaen med jule-barbie på dvs. Yngstemor er ikke helt fenget av historien og gjør en del annet, men litt fornøyd med å få sitte sammen emd storesøster og spise en julemann og se på film da.
Det er helt sant. Og det er det jeg trøster meg med.![]()
Jeg venter også på tre pakker jeg bestilte 26/11.. greit at det er julerush, men hallo, sender de med brevduer?
Ja. Men det var ikke uventet. Så skjemaet slutter 19.12 ;-)Ligger du etter skjema til jul da?
Uff så trist det har vart regn mørkt trist ute i hele dag. Nå skall eg kjøre bort och hemta barnen. Det blir taco till middag idag.
Barnefri og skal spise ute . Ender opp på burger king![]()
Ja, har det. Og det funker. Men vil ikke gi det hver kveld... var en periode han spurte selv om han kunne få nesten hver kveld... synes det ble litt ekkelt rett og slettHar dere testet Melatonin på ham?[emoji4]
TakkJa er det. Venter på neste nå til da hu minste. 2klassesprøyta da. Eldste er 6klassesprøyta. Neste år må hu ta to da.... Så det blir gøy det [emoji40]
Lykke til !
godt stikkene er fort overstått!Ble du ferdig?Da sover frøkna luren sin og jeg kan fortsette julepyntinga i huset. Deilig!
Ja veldig! Jeg er veldig glad i jula, men ser at det blir litt mindre pynt og kakebaking i år enn jeg pleier. Det er travelt med baby i hus! Så da prioriteref jeg heller litt færre ting så jeg ksn kose meg skikkelig, istedenfor å stresse med å rekke alt det jeg pleier.Koselig å pynte[emoji7]