Skravletråd Desember

Dritkjedelig å vente på pakker. Julegaven til eldste fra besteforeldrene (jeg måtte bestille) har ligger i oslo siden 26/11 og venter på å bli sendt nordover. Postnord ass [emoji849]
Jeg venter også på tre pakker jeg bestilte 26/11.. greit at det er julerush, men hallo, sender de med brevduer?

Bra dere har mulighet til hjemmekontor[emoji4]

Ja, hjemmekontor er fint. Heldigvis.
Men resten av uka må han på kontoret og trolig en del litt halvlange dager i tillegg til kveldsjobbing pga rapportering, så derved faller henting og levering og sykt barn og hele den greia på meg. Men det går vel. Bare de ikke blir mer syke. Det tror jeg ikke at jeg har tid til, da må noen steppe inn og ta en del av oppgavene mine på jobb, og jeg vet jo at det er det egentlig ingen som har tid til

Roslig stund i sofaen med "klart eg kan" på tv og go'jentene slapper av. Fra sånn "37,5, dette kan slå begge veier" når hun sto opp er mellomste nå feberfri. Så dette blir bra, i morgen blir det skole, bhg og jobb! Lillemor har heller ikke feber, og er hakket mindre rød på øynene. Litt puss i går kveld, men ikke utviklet seg til noe mer. Liker ikke øyedråpene men det går nå et vis og det virker åpenbart så da er jeg fornøyd

Så bra formen er bedre![emoji1]

Jeg venter også på tre pakker jeg bestilte 26/11.. greit at det er julerush, men hallo, sender de med brevduer?

Jeg fikk hentevarsel i dag noe jeg bestilte i helga etter black friday, så det er vel 26/11 det også. Det var med posten da, og kom altså i dag. Det er stellebordet til lillemor. Og gaven til min yngste svigerinne (8 år) om jeg husker rett.

Så bra formen er bedre![emoji1]

JA, formen er fin den, så jeg bare kryser fingerne for at det ikke blir noe mer.

Etter en stund med lego på loftet og diverse på romemt til mellomste er de nå satt i sofaen med jule-barbie på dvs. Yngstemor er ikke helt fenget av historien og gjør en del annet, men litt fornøyd med å få sitte sammen emd storesøster og spise en julemann og se på film da.

Jeg fikk hentevarsel i dag noe jeg bestilte i helga etter black friday, så det er vel 26/11 det også. Det var med posten da, og kom altså i dag. Det er stellebordet til lillemor. Og gaven til min yngste svigerinne (8 år) om jeg husker rett.
Jeg har hentet fire pakker fra Black friday allerede, hvorav tre med posten og ei var med postnord. Disse siste er postnord alle sammen tror jeg, men det avhenger kanskje også av hvor kjapt varene pakkes og sendes fra lager..

Stakkars liten.. nåler er ikke kjekt, men et nødvendig onde dessverre! Vi skal ta vaksine igjen til mandag.
Ja er det. Venter på neste nå til da hu minste. 2klassesprøyta da. Eldste er 6klassesprøyta. Neste år må hu ta to da.... Så det blir gøy det [emoji40]

Lykke til !

Liten sofapause.

Gangen er ikke (ferdig) ryddet til støvsuging enda, jeg tok en pause fra det med å brette klær for trommelen var ferdig og vaskemaskina, og det var en haug med klær som måtte brettes (og så er snart trommelen ferdig igjen og jeg måtte tømme trkeskapet da vaskemaskina var ferdig og den er godt igang igjen med noe som skal i trommelen... og sånn går nå dagen.

Men jeg HAR virkelig lyst å få støvsuget gangen til mannen kommer hjem, det vil synes så godt. Også har jeg lovet ungene å skifte på sengene til julesengetøy, vi skulle egentlig gjøre det i helga men det ble utsatt da det kom omgangssyke, jeg sa at vi tar det nr hun er blitt frisk, og det er i dag. Så nå skal det andre av og juletøyet på :)

Jeg måtte bare sette meg ned litt, jeg er sliten.

Det er ikke en rydde-huset-dag jeg har, det er en sykt-barn-dag, absolutt, men de leker altså på rommet til mellomste, dvs ca vegg i vegg med der jeg holder på, og komme ut og snakker med meg innimellom. Eller krever bleieskift. Eller mekling. Og jeg synes yngste burde sove men hun er ikke enig, så vi får se.

Så flink du er![emoji2]

Jotakk, de er heldigvis i bra form nå så planen er skole og bhg i morgen, bare ingen har smittet noen andre!
Det er nissegrøt på sfo i morgen så det vil nok hun som gleder seg til å få gå på skole ha med seg.

Nissegrøt er stas da[emoji1] satse på at hun får med seg det!

Så flink du er![emoji2]
Vel. Gangen er fortsatt et kaos for jentene trengte meg.

Men mellomste har i alle fall fått nisse-sengetøy og eldste får når han kommer hjem og tar av det andre.

Yngste sitt er i trommelen, det var ikke i bruk i fjor

Uff så trist det har vart regn mørkt trist ute i hele dag. Nå skall eg kjøre bort och hemta barnen. Det blir taco till middag idag.

Back
Topp