Legevakten

Skal du ta ul privat til mandag?

Ringer fast legen og prøver å få tatt blod prøver på HCG først.

Økonomien er ikke på topp så kan ikke bruke 1500kr som gyngelogen jeg pleier å bruke tar hvis blodprøvene viser det er over... pga så lenge det har vart regner jeg det som over...

Men avviser fastlegen alle prøver som legevakten må jeg nok revurdere det...

Men tenker jeg begynner med det offentlige, reslutatet blir det samme uansett

*sniker litt* [emoji85]

Har hatt 4 svangerskap der jeg blødde (alt fra fersk til gammelt) mye. Lengste varte til rundt uke 12. Alle klarte seg.

Her har jeg en sensitiv livmor og skal så lite til før jeg blør. Par ganger med murring også, men aldri mensenvonde kramper i fosterstilling. Men dette er meg altså.

Legen kan faktisk ikke avvise en pasient slikt, men du kan si at du ønsker en HCG måling for å se om det har gått til grunne eller at det fortsatt er der. Du trenger faktisk ikke en time til legen for å ta blodprøven, men at legen kan på forhånd skrive ut skjemaet før du kommer.

Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for at alt er i orden ‍♂️[emoji256]

Ønsker deg masse lykke til og håper alt går bra! Mange klemmer fra meg:Heartred

Hvordan har det gått med deg i dag:-)?

Takk går bra så bra det kan når du lever i usikkerhet på hva fremtiden bringer.., dette er tyngre enn dagene før mens og du lurer på hvordan det har gått eller ikke gått...

Her blir liksom sjokoladen tatt ifra deg i det du skal ta første tygget og kjenner lukten og smaken...

Takk går bra så bra det kan når du lever i usikkerhet på hva fremtiden bringer.., dette er tyngre enn dagene før mens og du lurer på hvordan det har gått eller ikke gått...

Her blir liksom sjokoladen tatt ifra deg i det du skal ta første tygget og kjenner lukten og smaken...

Men de ville ikke henvise deg til Ul for å se om det var liv da ? Tok de bare HCG blodprøve?

*sniker litt* [emoji85]

Har hatt 4 svangerskap der jeg blødde (alt fra fersk til gammelt) mye. Lengste varte til rundt uke 12. Alle klarte seg.

Her har jeg en sensitiv livmor og skal så lite til før jeg blør. Par ganger med murring også, men aldri mensenvonde kramper i fosterstilling. Men dette er meg altså.

Legen kan faktisk ikke avvise en pasient slikt, men du kan si at du ønsker en HCG måling for å se om det har gått til grunne eller at det fortsatt er der. Du trenger faktisk ikke en time til legen for å ta blodprøven, men at legen kan på forhånd skrive ut skjemaet før du kommer.

Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for at alt er i orden ‍♂️[emoji256]

Har ikke hatt skikkelige smerter og ikke mye blødning men innstilt på det går gale...

Fast legen tok meg inn og var søt og snill og sendte meg på labben er ikke noe mer han kan enda...

Jeg hadde ingen blødning forrige gang så regner derfor dette som over da jeg ikke kan skylde på livmoren er sensitiv...

Men stakkars deg å hatt blødning i flere svangerskap høres ikke noe greit ut...

Takk for du tok deg tid til å svare

Jeg sender deg alle gode tanker! [emoji173]️ Hadde blitt helt knust selv! Krysser alt som kan krysses! [emoji256][emoji256]

Ringer fast legen og prøver å få tatt blod prøver på HCG først.

Økonomien er ikke på topp så kan ikke bruke 1500kr som gyngelogen jeg pleier å bruke tar hvis blodprøvene viser det er over... pga så lenge det har vart regner jeg det som over...

Men avviser fastlegen alle prøver som legevakten må jeg nok revurdere det...

Men tenker jeg begynner med det offentlige, reslutatet blir det samme uansett

Jeg skjønner det! Ja, satse på at prøvene ser fine ut da, og at legen kanskje henviser deg til UL.
Lykke til hvertfall, kjenner følelsen du sitter med i usikkerheten[emoji30]

Sender deg en god klem [emoji173]️

Jeg skjønner det! Ja, satse på at prøvene ser fine ut da, og at legen kanskje henviser deg til UL.
Lykke til hvertfall, kjenner følelsen du sitter med i usikkerheten[emoji30]

Sender deg en god klem [emoji173]️

Har begynt på blodprøvene og er de riktig økning vil jeg nok spørre om å få henvisning til tul håper han gjør det, roter meg fort borti uke 8 da jeg tipper 7 denne uken, og får tidligst svar på fredag, og da blir det fort uke 8....

Men regner dette er over og ut

Back
Topp