Legevakten

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
Sitter hos legevakten og venter på GU undersøkelse og så lei psykisk å vente da jeg har ventet i snart to timer... og må nok vente enda en time

Lykketil, håper det ordner seg❣️ Har du blødd?

Blødde ca halvt bind friskt blod så kjenner jeg er litt stressa, kan være så mye rart, ventet på legevakten i snart 3 t:/

Prioriterer legevakten sånne ting?

Prioriterer det ikke da du kommer nederst på listen men de sa jeg var velkommen dersom det gjorde meg veldig bekymret og de kan se om det er en begynne sa med GU undersøkelse...

Men drømte ikke at det var så mange som kommer til legevakten....

Muligens misbruk av legevakten men de som bestemmer om du får komme inn..

Fikk ingen GU på legevakten da legen mente det ikke var vits i. Regner med dette er begynnelsen på slutten for denne gang...

Så utrolig dårlig når du har sittet der så lenge å ventet :( Blør du enda?

Sil blør ikke men litt og litt men ikke særlig med smerter, må vente til mandag og ta HCG blodprøve, også neste på onsdag så vett kansje på fredag tidligst etter mine beregninger... men forstår ikke det kan gå bra når jeg blør, klarte å komme til 6+2 da

Huff da, dette var jo virkelig ikke noe hyggelig å lese :( Er jo ikke der vi skal ende. Men 6+2, hadde du termin i juli? Håper det går bra, jeg hadde en slik rundt samme tid forrige gang, resultatet ligger og sover i en seng på rommet sitt. Men skjønner man mister alt håp. Håper bare du har samme opplevelse som meg, en lykkelig slutt. Kjempe lykke til!

Huff da, dette var jo virkelig ikke noe hyggelig å lese :( Er jo ikke der vi skal ende. Men 6+2, hadde du termin i juli? Håper det går bra, jeg hadde en slik rundt samme tid forrige gang, resultatet ligger og sover i en seng på rommet sitt. Men skjønner man mister alt håp. Håper bare du har samme opplevelse som meg, en lykkelig slutt. Kjempe lykke til!

Hadde termin slutten av juli så det kunne like gjerne blitt tidlig aug.

Hvor lenge blødde du? Holdt på i to ettermiddager nå, men kun murringer...

Hadde termin slutten av juli så det kunne like gjerne blitt tidlig aug.

Hvor lenge blødde du? Holdt på i to ettermiddager nå, men kun murringer...
Jeg hadde skikkelig magesmerter og fikk en normal mensblødning. Så dro til sykehuset etter henvisning fra lege for å se om jeg måtte ha utskrapning siden hcg var høy til tross for dager med blødning. Så når de på sykehuset så et bankende hjerte skjønte jeg ikke noe. Ingen kunne si hvor blødningen kom fra heller.

Å nei! Masse lykke til!!!! [emoji173]️ Jeg krysser fingrene for deg!

Takk venting på å kunne få vite når jeg Evt kan ta prøver hos fast legen er det tyngste... ikke mulig å ta privat ul da det er helg og legevakten sa vent til mandag og da sier de vent litt lengre pga de ikke har tid....

Back
Topp