Sitter hos legevakten og venter på GU undersøkelse og så lei psykisk å vente da jeg har ventet i snart to timer... og må nok vente enda en time
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har skjedd? Lykke tilSitter hos legevakten og venter på GU undersøkelse og så lei psykisk å vente da jeg har ventet i snart to timer... og må nok vente enda en time
Prioriterer legevakten sånne ting?
Huff da, dette var jo virkelig ikke noe hyggelig å leseEr jo ikke der vi skal ende. Men 6+2, hadde du termin i juli? Håper det går bra, jeg hadde en slik rundt samme tid forrige gang, resultatet ligger og sover i en seng på rommet sitt. Men skjønner man mister alt håp. Håper bare du har samme opplevelse som meg, en lykkelig slutt. Kjempe lykke til!
Jeg hadde skikkelig magesmerter og fikk en normal mensblødning. Så dro til sykehuset etter henvisning fra lege for å se om jeg måtte ha utskrapning siden hcg var høy til tross for dager med blødning. Så når de på sykehuset så et bankende hjerte skjønte jeg ikke noe. Ingen kunne si hvor blødningen kom fra heller.Hadde termin slutten av juli så det kunne like gjerne blitt tidlig aug.
Hvor lenge blødde du? Holdt på i to ettermiddager nå, men kun murringer...
Å nei! Masse lykke til!!!! [emoji173]️ Jeg krysser fingrene for deg!