Ikke i bruk
Forumet er livet
Hadde dere noen spesielle juletradisjoner da du var barn som du tar med deg videre til egne barn?
Fortell gjerne
Fortell gjerne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er vokst opp med at treet har blitt pynta etter at vi har lagt oss. Og den følelsen med å stå opp om morran og løpe opp i stua for å se var helt magisk[emoji173] dette ble ikke gjort for at alt skulle henge rett.Den viktigste er å gi barna adventskalender. Ikke pakkekalender med 24 gaver og pakke hver eneste dag. Nei, i min barndom fikk vi pakke hver søndag i advent. Ofte stilongs eller sokker vi trengte uansett, men ofte også noe kjekt. Slik får mine barn i år, men har oppgradert til å gi en 3-4 godteri ting hver lørdag og pakke om søndagen.
Den andre er å få nissesokk morgen på julaften som også inneholder en liten julegave. Ellers er det gjerne et blad og mer godteri oppi.
En tredje er at barna er med å pynter juletre. Dette synes jeg er selvsagt, julen er for barna. Kommer aldri for mitt bare liv å klare å pynte treet når de sover og ta fra de den gleden. Bare for at det skal se penest ut med pynten på rett sted.
Er helt sikkert noe mer, men det jeg kom på nå.

Samme herDet største for meg må være godis og kos julemorgenen![]()