Det er Lenovo brett de får med Adroid.Så kjektdet blir de sikker glad før. 5 åringen min ønsker seg en iPad. Me er sånn i tvil om vi ska kjøpe en. Vill ju helst vente
Fant på tilbud til kr 888,-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er Lenovo brett de får med Adroid.Så kjektdet blir de sikker glad før. 5 åringen min ønsker seg en iPad. Me er sånn i tvil om vi ska kjøpe en. Vill ju helst vente
Et Lenovo 10.1'hvilke får de?
Blir de sikkert fornøydeEt Lenovo 10.1'
De kommer til å juble.Blir de sikkert fornøyde
Vad såg dere på kino? Me skall og spise snartGod ettermiddag[emoji1]
Jeg og eldstemann har nettopp vært på kino...nå middag[emoji2]
Kjekt når søster kommer på besøk for helga. Hun er litt ivrig i klesbestilling på nett og hadde en utebukse og to jakker som ble for små til henne. Så da fikk jeg de![]()
Lille trøtte snuppa mi sovna på puppen mens faren lager lunsj...
Hun sover vanligvis ikke i helga. Men sover gjerne 2,5 timer i bhg. Ikke rart hun er trøtt nå. Våken siden 5.30 og har vært på handletur, ikke rart vi er trøtte begge to.
kan noen sparke meg i gang
Fint med butikker som har utvidet Black Friday til over helgen når man finner bukser som sitter perfekt på 70%![]()
Fant billig bensin! Hurra, fyll opp! Jeg så på prisen for diesel.....![]()
Det var en bra prisDet er Lenovo brett de får med Adroid.
Fant på tilbud til kr 888,-
Da har jeg 2 barn så kommer til å juble på julaften
De får hvert sitt nettbrett
må ut p kjøpe koffert
hva så dere?
Lot ham sove til 10 jeg. Så legger han seg tidlig i kveld i tillegg.
funnet 1
ja har det men bare halvferdigKommet i gang?[emoji23]
jo men 2 er blitt litt ødelagtHar du ikke koffert?[emoji6]
En butikk på det nye sentret, ikke kjede, førpris 699 jeg fikk de for 209,70Weee, hvor fant du de??[emoji1][emoji122]
var dem bra?Vi så Knerten[emoji1]