Vi som mistet i oktober, men prøver igjen

Uff, så trist å lese om deg..

Å miste er aldri godt, jeg er en av de som mistet i oktober.. mange følelser og tanker.. Hvor mange uker var du?

Lykke til i ny pp, jeg skal krysse fingrene for deg[emoji173]️
Jeg var 7+4. Men gynekologen mente det kanskje hadde sluttet å utvike seg tidligere enn dette.
 
Lurer på om eg kanskje er gravid igjen..:bag:

Økt trøtthet, "fulle" og større puppar, uggenhet, murringar igår og idag som ikkje gir noko mens..endå iallefall..dag 29 etter abort (6+4) idag, råteheita skal etter planen dukke imorra/mandag.

Sa først at eg ikkje orka å ta stilling til noko ny graviditet før eg var godt over antatt IKM..vi finn jo ut av desse graviditetane så ekstremt tidlig, oddsaer ofte 50/50 når rutinerte prøvera får strek på tidlig-testar. Skuffelsen blir så altfor stor om eg skulle få eit hint av noko no, og så begynne å blø..

Men, får sjå kor lenge eg held meg utsagnet mitt :angelic: Mulig at det ryke ein test mandag (dag 31)
 
6 dpo nå. Første test ryker på tirsdag! :) 31 dager siden MA nå. Føles fortsatt vedlig rart og trist. Skulle vært 14 uker nå :(
 
IMG_20171119_173319646.jpg

Fekk denne idag (ja, rauk sjølsagt ein test i eit svakt augeblikk..blir så oppgitt) :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

25 mlU-test. Dag 30, IKM ein gang mellom idag og tirsdag. Tok først bilde av den ikveld, må ha noko å samanlikne med for evt seinare testings, men var strek der idag tidlig også..
 
Last edited:
Næ så gøy! Håper virkelig det er en liten spire igjen! Det hadde jo vært så perfekt!

Ja, det jo det som er det høgste håpet..men eg held forhåpningane heilt nede. Det kaaaan vere HCG-restar frå SA for 4 veker sidan (men HCG var nede i 30 allerede to dagar etter blødningen starta, så ikkje så sannsynlig). Om det er starten på noko, er det grådig tidlig, knappe 4 veker. Og det vil isåfall vere tredje graviditeten i år..alt kan skje..:confused:
 
Ja, det jo det som er det høgste håpet..men eg held forhåpningane heilt nede. Det kaaaan vere HCG-restar frå SA for 4 veker sidan (men HCG var nede i 30 allerede to dagar etter blødningen starta, så ikkje så sannsynlig). Om det er starten på noko, er det grådig tidlig, knappe 4 veker. Og det vil isåfall vere tredje graviditeten i år..alt kan skje..:confused:

Er nok ikke rester fra HCG nei. Hvis det er noe måå den sitte dene gangen!
 
Du kan ikke si baaah? Dette er jo det du vil? Tenk på oss andre som ønsker kun å se sånne tester?

Gratulerer så masse [emoji173]️

Baaaah fordi dette er tredje graviditet i år, og erfaringa er at positiv test på langt nær betyr baby om 8 mnd. Eg trur ikkje eg blir utelukkande glad før eg ser eit levande, livlig foster etter iallefall 12 veker.

Positiv test er sjølsagt eit godt steg på veien, men å miste gang på gang er utrulig fortvilande. Derfor er eg mest bekymra/baaaah. Endå iallefall.

Men ingenting hadde vert betre enn at det faktisk gjekk bra denne gangen :Heartred

Og takk forresten :smiley-ashamed008
 
Baaaah fordi dette er tredje graviditet i år, og erfaringa er at positiv test på langt nær betyr baby om 8 mnd. Eg trur ikkje eg blir utelukkande glad før eg ser eit levande, livlig foster etter iallefall 12 veker.

Positiv test er sjølsagt eit godt steg på veien, men å miste gang på gang er utrulig fortvilande. Derfor er eg mest bekymra/baaaah. Endå iallefall.

Men ingenting hadde vert betre enn at det faktisk gjekk bra denne gangen :Heartred

Og takk forresten :smiley-ashamed008

Skjønner den, men husk at uten en positiv test blir det iallefall ingen baby! [emoji846]

Mistet i obtober jeg også og er idag 12 dpo, blenda test! Det eneste jeg ønsker er to streker!!

Lykke til, jeg har trua på at det går bra [emoji846]
 
G
Baaaah fordi dette er tredje graviditet i år, og erfaringa er at positiv test på langt nær betyr baby om 8 mnd. Eg trur ikkje eg blir utelukkande glad før eg ser eit levande, livlig foster etter iallefall 12 veker.

Positiv test er sjølsagt eit godt steg på veien, men å miste gang på gang er utrulig fortvilande. Derfor er eg mest bekymra/baaaah. Endå iallefall.

Men ingenting hadde vert betre enn at det faktisk gjekk bra denne gangen :Heartred

Og takk forresten :smiley-ashamed008
Gratulerer! :Heartred Vi er mange her som gjerne skulle sett de samme to strekene, krysser fingrene for at dette er spira som sitter til mål :Heartred:Heartred
 
Gratulerer så mye! Håper den holder helt inn til fødestua [emoji2][emoji8]

Ja, fy flate. Vil så veldigveldig gjerne få beholde den her..! Var jo på fødestova 3.august for 10 år sidan, usikker på kva storebror tenker om å kanskje måtte dele bursdag :D
 
Herreguuud, eg blir gal! :arghh: Faktisk på randen av nevrose her..

Har googla bilder av graviditetstestar i to dagar no for å sjå om mine er "gode" nok, vil helst teste kvar dag for å sjå stigning. Tråler forum etter HCG-nivå veke 4 for å sjå om 1-2 på digital var "dårlig" for 4+0. Galskap, I tell you. Kjenner kvart einaste murr som oppstart på endå ein abort, må virkelig jobbe med topplokket her..:nailbiting:Er idag ca.4+1..om dette fortsette med same intenstitet, skal jammen bli nokon laaaaange veker..:bored:

Trur ikkje all denne teknologien er bra for systemet. Før fekk dei "ja" eller "nei". No kan vi analysere oss ihjel, og det omtrent før uteblitt mens.
 
Back
Topp