Skravletråd November

Takk for det.

Fått fraværsmeldt i alle retninger på jobb, spist frokost og krabbet under pleddet nå.

Klementiner er C vitaminer, satser jeg på :)
Du får nyte dagen til tross for sykdom :) pleie deg selv :)

Du får nyte dagen til tross for sykdom :) pleie deg selv :)

Plasert meg selv under pleddet og tar livet helt med ro. Vurderer å legge meg, evt ta en varm dusj først, men det ar å orke da.

Mannen har hjemmekontor, det var bestemt på forhånd, så jeg tenker han skal få lage lunsj til meg/oss om noen timer...

Mest plasomt nå er at jeg fryser. Jeg vurderer å fine ullsokker og bytte til ullpledd, ulempen er at jeg må ut fra pleddet jeg sitter under...

Hehe;) kjenner selv på kulden... ligger med ullklær under teppe her. Og fryser...

Hehe;) kjenner selv på kulden... ligger med ullklær under teppe her. Og fryser...

Jeg har selvsagt ulljakke på meg. Lang ulljakke.

Konklusjonen om at det var best å bli hjemme falt da jeg sto med den ulljakken på meg på badet (tok den på da jeg tro opp før jeg hjalp lilemor på do etc for jeg frøys jo...(og fant det derfor lurt å måle tempen) og fastslo at å ta AV meg jakken for å vaske meg ikke fristet. (Men jeg gjorde det altså. Og tok på mer klær)

Jeg har selvsagt ulljakke på meg. Lang ulljakke.

Konklusjonen om at det var best å bli hjemme falt da jeg sto med den ulljakken på meg på badet (tok den på da jeg tro opp før jeg hjalp lilemor på do etc for jeg frøys jo...(og fant det derfor lurt å måle tempen) og fastslo at å ta AV meg jakken for å vaske meg ikke fristet. (Men jeg gjorde det altså. Og tok på mer klær)
Håper formen stiger raskt ;)

Håper formen stiger raskt ;)

Vel, denne "fryser og føler meg ikke bra"-varianten er jo MED et par paracet innabors så jeg innser at "tar paracet så kan jeg dra på jobb" ikke var en lur i de denne gangen, like godt jeg er hjemme.

Mannen begynner å snakke om lunsj og jeg håper han lager den...

Vel, denne "fryser og føler meg ikke bra"-varianten er jo MED et par paracet innabors så jeg innser at "tar paracet så kan jeg dra på jobb" ikke var en lur i de denne gangen, like godt jeg er hjemme.

Mannen begynner å snakke om lunsj og jeg håper han lager den...
Høres digg ut :) håper han lager noe godt :)

Back
Topp