Skravletråd November

Påtide å prøve på comeback på forumet. Vært borte herfra siden baby ble født i august. Var Camilla_91 tidligere her inne men bytta nick nå [emoji14] vet ikke om noen husker meg lengre her:p
Hei! Så gøy å se deg igjen :) så det plutselig var kommet et annet nick på noen av trådene våre inne på august ja [emoji1360]

Hei! Så gøy å se deg igjen :) så det plutselig var kommet et annet nick på noen av trådene våre inne på august ja [emoji1360]

Hehe. Takk takk :) tenkte det var påtide med noe nytt. camilla_91 blir litt kjedelig i lengden :p

Guttungen hadde blitt i ekstase over sett med dinosaur . Han er forøvrog 4år

Hadde vært skikkelig tøft med et sånt sett i svart og det gråe dinosaurstoffet [emoji16] :D jenta mi på to synes den er så kul at hun alltid henter sin genser og skal ha den på :p

Takk får væl sikker det barnen har haft

Eldste her har småhanglet i lang tid, og yngste hadde en runde med feber i helga.

Jeg er... liksom ikke sikker på hva det er meg meg, men helt i skuddet er jeg ikke

Ohhh eg Hoppas FEEL har noen gode tilbud på black friday. Har så lust på noen ting i den butikken.

Hadde vært skikkelig tøft med et sånt sett i svart og det gråe dinosaurstoffet [emoji16] :D jenta mi på to synes den er så kul at hun alltid henter sin genser og skal ha den på :p
Ja . HVOrdan er stoffet?

Sukk. Du vet du mangler energi når du nærmest sovner mens du trener :(

Back
Topp