mangler ikke så mangeJeg er heldigvis ferdig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mangler ikke så mangeJeg er heldigvis ferdig
Hei! Så gøy å se deg igjenPåtide å prøve på comeback på forumet. Vært borte herfra siden baby ble født i august. Var Camilla_91 tidligere her inne men bytta nick nå [emoji14] vet ikke om noen husker meg lengre her![]()
Hei! Så gøy å se deg igjenså det plutselig var kommet et annet nick på noen av trådene våre inne på august ja [emoji1360]
mangler ikke så mange
Guttungen hadde blitt i ekstase over sett med dinosaur . Han er forøvrog 4år
Godt å bli tidlig ferdig
Takk får væl sikker det barnen har haft
pleier vøre ferdig nå sånn egentlig
så diggJeg har vel slått rekordvar ferdig tidlig i oktober
Mine hostar og slim enda men ellers fine.Eldste her har småhanglet i lang tid, og yngste hadde en runde med feber i helga.
Jeg er... liksom ikke sikker på hva det er meg meg, men helt i skuddet er jeg ikke
Haha, håper ikke du begynte å gnage på den søte marsipanen din[emoji23]

Var det jeg mente, og jeg bor i hedmark. Så er noen mil i mellom[emoji4]
mye fint derOhhh eg Hoppas FEEL har noen gode tilbud på black friday. Har så lust på noen ting i den butikken.
Ja . HVOrdan er stoffet?Hadde vært skikkelig tøft med et sånt sett i svart og det gråe dinosaurstoffet [emoji16]jenta mi på to synes den er så kul at hun alltid henter sin genser og skal ha den på
![]()
Hva er ruli egentlig?Hehe. Takk takktenkte det var påtide med noe nytt. camilla_91 blir litt kjedelig i lengden
![]()
Yes har noen lysestarker sommye fint der
Det Lurar eg og påHva er ruli egentlig?![]()
Ufff då. Du borde sove merSukk. Du vet du mangler energi når du nærmest sovner mens du trener![]()