Skravletråd November

Jeg holder på å sulte ihjel! Men jeg sitter fast på sofaen med en sovende baby! Tør ikke bevege meg, hun trenger å sove. Hun har sovet på meg i over 1 1/2 time nå da. Men hun er så skjønn <3
Og av en eller annen grunn minner hun meg om marsipan... Nevnte jeg at jeg holder på å sulte ihjel? :P
Haha, marsipan [emoji171] Så fantastisk. Så deilig når de sover slik. Men du skulle hatt noe mat i magen da [emoji8]

Hjelp!! Det fløy nettopp en liten fugl i vinduet og den er helt svimeslått. Jeg har tatt den inn i en plastboks (med luftehull), og lagt et kjøkkenhåndkle over så det er mørkt. Hva ghør jeg nå??

Oj, det er ikke så ofte nei. Vi prøver å sees ca 1 gang i mnd nå som frøkna er baby og jeg har permisjon. Spørs nå med vinter hvordan det blir.
Ikkje så lett aldrig med 3 st under 5 år og reise. 2 av 3 er bilsyke og vet ej om eg hade klara fly
Med alla 3. Oki visst det hade vart direktfly hade eg nog klart meg men med bytte og allt nei takk

Jeg skjønner meg virkelig ikke på eldste..

Jeg fikk e-post av læreren hans før i dag hvor han blant annet sier at eldste kvier seg for å gå i friminuttene ut om dagen siden jakken hans er for tynn og han fryser.
Altså, det ble fryktelig kaldt her om dagen, og jeg har spurt han, senest i går og den er varm nok og han svarer at ja det er den.
Nå kommer det frem at han løy siden han ikke liker å spørre om ting.
Hallo, det er ikke som at vi har dårlig råd, han har sett flere ganger at dersom det er noe de trenger, kjøpes det med en gang.
Greit nok at han ikke får alle de lekene og spillene han ønsker seg, men det er heller ikke noe han trenger...

Skulle ønske jeg viste det i går når jeg var ute for å kjøpe en ny jakke til frøkna siden glidelåsen på hennes var gåen, da hadde jeg stupet turen i dag.

Hjelp!! Det fløy nettopp en liten fugl i vinduet og den er helt svimeslått. Jeg har tatt den inn i en plastboks (med luftehull), og lagt et kjøkkenhåndkle over så det er mørkt. Hva ghør jeg nå??
Huff:/ min søster tipset meg om fuglehjelpen engang . Ring de. De vil veilede deg, men den må kanskje til veterinær

Det vi gjorde når jeg var liten var å legge noen fuglefrø oppi og vente til den kom seg for så å slippe den ut igjen.
Kom den seg ikke gjorde vi kort prosess og vred halsen om på den

Stor klem till deg. Må har vart tuft. Men det er kjekt og se deg her igjen

Takk skal du ha :) ja hverdagene er ikke lette. Går på sterke smertestillende for å klare engang å sitte oppreist men mange dager er ekstremt vonde og dårlige

Være sammen med Lillejenta. Jeg kjeder meg ^^
Har fått tatt litt klesvask oh oppvaskmaskin, Men ellers finner vi ikke på noe. Er for kaldt til å gå ut.
Så kjipt da. Begrenser seg så når man bare må være inne.

Back
Topp